viater Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Witam, rzeźbię trochę w aktualnej bitwie http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=73196 i w związku z kolejnością prac napotykam na różne trudności. Mam pytania: 1. Rzeźbię gościowi brwi z malutkich gęstych włosków, spod których widać skórę. Czy da się tak zaznaczyć maskę później przy polypaintingu żeby zaznaczyć same włoski, bez skóry? 2. Mam ludzika na subtulach. spodenki, które ma na sobie to osobny subtool. Jak go stransposować razem ze spodenkami? 3. Jak zmieniać materiał w obrębie jednego obiektu lub podobiektu?
Levus Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 (edytowane) 1. Jeśli włoski rzeźbisz na powierzchni głowy to tylko ręcznie 2. Zainteresuj się pluginem transopse master, pozwala na przeskoczenie w tryb edycji całego mesha low, upozowanie go i rozbicie z powrotem na wiele subtooli. 3. Jak malujesz materiałem to musisz mieć wciśniety przycisk M (obok RGB oraz ZADD). ZADD - tryb edycji geo RGB - tryb edycji koloru/polypainting M - tryb edycji materiału Możesz malować w trzech trybach równocześnie oczywiście. EDIT: przy okazji, zadawaj takie pytania moze najlepiej w watki bitwy, po co sie rozdrabniac, tam pewnie sporo osob zaglada.. Edytowane 13 Styczeń 2011 przez Levus
viater Napisano 13 Styczeń 2011 Autor Napisano 13 Styczeń 2011 Dzięki Levus. Nie taki z Ciebie lewus :-). Wg mnie tu lepiej bo szybciej i pewniej. Mało kto odwiedza mój wątek. Chyba nie trafiłem w gust forumowców.
gryzon Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Zbrushowy kącik zaczyna się prężniej rozwijać. Wcześniej nie chcieli utworzyć osobnego działu dla ZBrushofilów.:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się