Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, rzeźbię trochę w aktualnej bitwie

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=73196

i w związku z kolejnością prac napotykam na różne trudności. Mam pytania:

 

1. Rzeźbię gościowi brwi z malutkich gęstych włosków, spod których widać skórę. Czy da się tak zaznaczyć maskę później przy polypaintingu żeby zaznaczyć same włoski, bez skóry?

2. Mam ludzika na subtulach. spodenki, które ma na sobie to osobny subtool. Jak go stransposować razem ze spodenkami?

3. Jak zmieniać materiał w obrębie jednego obiektu lub podobiektu?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

1. Jeśli włoski rzeźbisz na powierzchni głowy to tylko ręcznie

2. Zainteresuj się pluginem transopse master, pozwala na przeskoczenie w tryb edycji całego mesha low, upozowanie go i rozbicie z powrotem na wiele subtooli.

3. Jak malujesz materiałem to musisz mieć wciśniety przycisk M (obok RGB oraz ZADD).

ZADD - tryb edycji geo

RGB - tryb edycji koloru/polypainting

M - tryb edycji materiału

Możesz malować w trzech trybach równocześnie oczywiście.

 

EDIT:

przy okazji, zadawaj takie pytania moze najlepiej w watki bitwy, po co sie rozdrabniac, tam pewnie sporo osob zaglada..

Edytowane przez Levus
Napisano

Dzięki Levus. Nie taki z Ciebie lewus :-).

Wg mnie tu lepiej bo szybciej i pewniej. Mało kto odwiedza mój wątek. Chyba nie trafiłem w gust forumowców.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności