Skocz do zawartości

Brush do wyciągania geometrii


xrs

Rekomendowane odpowiedzi

Na youtube ogladam rozne tutoriale i napotkalem miedzy innymi na taki:

 

 

mniej więcej w 8 sekundzie gość wyciąga ręce temu ogrowi, potem tez tak robi inne elementy jak np palce czy nogi.. i moje pytanie brzmi czym je wyciąga :) przecież jak zrobię to zwykłym move to rozciągnę siatkę, a chyba nie o to chodzi.. proszę o podpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Odpowiedz masz pod filmikiem. To nie chodzi o jakis specjalny brush tylko po prostu wyciagasz sobie co tam chcesz movem, a jak rozciagniecie siatki staje sie zbyt uciazliwe dajesz TOOL:UNIFIED SKIN:MAKE UNIFIED SKIN ktory tworzy ci nowy obiekt z jednolita siatka i mozesz pracowac dalej (pamietaj ze po uzyciu tej opcji zmiany nie nastapia na modelu na ktorym pracowales tylko dodany zostanie nowy tool ktory musisz wybrac).

U mnie jest 4:40 rano wiec nie wiem czy jasno sie wyrazilem - mam nadzieje ze pomoglem ;)

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedz :) faktycznie jest to opisane :) tak mi sie wydawało, ze korzysta z unified skin, ale filmik był taki szybki, ze wyglądało jak by porostu wyciągał i na tym kończył :) zbrusha nie znam jeszcze na tyle by być pewien, ze nie da się tego inaczej zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, prawde mowiac nie probowalem nigdy w ten sposob - zawsze zspherami, wiec dzieki za to pytanie ;) Zawsze jakis nowy pomysl. Powodzenia w zmaganiach z zbrushem - tez sie musze za niego wziac po dlugiej przerwie.. Jak lubisz pracowac w pokazany tam sposob to mozesz na poczatku robic baze w sculptrisie i nieco pozniej szalec w zb.

Pewnie w ZB5 bedzie sie juz dalo wyciagac siatke bez koniecznosci uzywania unified skin.

Edytowane przez Nezumi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo to ciekawe z tym sculptrisem.. nie bawiłem się jeszcze nim, ale w zasadzie zsphere i unified skin wystarcza mi w zupełności do budowy bazy:) owszem czasem na wysokim poziomie podziału przydało by się coś wyciągnąć, ale to już też zależy od planowania projektu na początku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności