Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam taki delikatny problem, przeszukałem już sieć, ale jakoś nie potrafię znaleźć odpowiedzi.

Po prostu nie da się zaznaczyć obiektu. Jest chyba jakoś zamrożony.

Konkretnie chodzi o postać Normana z linku poniżej:

 

http://www.11secondclub.com/resources/

 

Chciałem trochę pozmieniać kolory, ale jak wyżej napisałem, nie da się zaznaczyć obiektów. Aha i nie chodzi również o "select surface object's" w status line.

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zobacz czy nie wcisnales spacji(jesli to 3ds max), lub w panelu warstw znajdz ten obiekt i zobacz czy nie jest zamrozony

Napisano

moze w chanelbox masz MUTE na niektorych chanel'ach.

Naj latwiej sprawdzac takie rzeczy w Outliner'ze.

Napisano
  • Autor

Nadal nic. Załączam plik. "Biała" postać to ta której nie da się zaznaczyć. Tzn da się przez outlinera, ale nie o to mi chodzi.

I jeszcze jedna rzecz, druga postać ma jednokolorowy rig, chciałbym aby był różnokolorowy jak w 2 postaci.

Niby są to pierdoły, ale nie potrafię jeszcze się aż tak dobrze obracać po Mayi.

 

Pliczek- http://www.speedyshare.com/files/26368061/test.zip

Napisano

Pisalem ze moze masz MUTE ale widze ze nawet nie sprawdziles. Nie bylo to mute ale LOCK jest zalozony.

Wejdz w Outlinera i tam jest gleboko gleboko geometria. Poznasz po ikonkach. Klikasz na kazda kolejno i w Chanel Box zobacz ze masz kanaly na inny kolor(niebieskawy). Zaznacz te wartosci i kliknij prawym tam jest opcja UNLOCK selected.Kanaly beda mialy normalny kolor i bedzie mozna zaznaczyc geometrie.

Napisano
  • Autor

guru_ Sprawdzałem ,ale to nie jest po prostu to.

Teraz również nie działa, z resztą druga postać jest na "Lock" i da się zaznaczyć geometrie.

Robiłem jak radziłeś, ale nadal nic nie da się zaznaczyć.

Napisano

norman ma ustawiony DispleyType > Reference w AttributeEditor>Display>Drawing Overrides chyba dla każdego elementu oprócz kontrolerów - szybciej wybierzesz meshe z outlinera - są w osobnej grupie.

 

Albo SpridSzitem :)

Napisano
  • Autor

Ok już śmiga, dzięki za pomoc rep+.

Generalnie chodziło mi o dojście do opcji, bo zmiana przez outlinera to półśrodek.

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności