niuno Napisano 22 Styczeń 2011 Share Napisano 22 Styczeń 2011 witam mam dużego plane`a w maxie i chce na niego nałozyć texture ziemi lub powiedzmy trawy, jakie są rozwiązania problemu zapętlania się małej tekstury? Bo jak zrobie teksture w PS ktora się płynnie powtarza to widać w scenie że tekstura jest co chwile identyczna, czy mam zrobić po prostu dużą teksture w PS i nałożyć na plane ? Zastanawiam się też jak się teksturuje jakiś teren, gdzie tekstura musiałaby być olbrzymia. Z góry dzięki za wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 22 Styczeń 2011 Share Napisano 22 Styczeń 2011 Nie wiem o jaką ziemię ci chodzi ale najlepsza byłaby proceduralka:) Uściślij:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 22 Styczeń 2011 Share Napisano 22 Styczeń 2011 Mozesz zrobic w PSie taka np 1024/1024 i zaladowac ja do mapy Composite w 2 albo 3 sloty tam bedziesz mial tryby mieszania (jak w PS prawie)i mozliwosc zaladowania maski.Jako maske ladujesz sobie np noisa albo celurar dla kazdego slotu z innymi parametrami i jak pokombinujesz z ustawieniami to problem powtarzalnosci masz z glowy przy stosunkowo malej teksturze. Wtedy nawet nie musisz bardzo przejmowac szwami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niuno Napisano 22 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2011 MariushO - o tym zapomnialem, to jest dobre rozwiazanie. Proceduralna mapa musi byc dobra zeby sie sprawdzila, wyzsza szkola, ale dobra sugestia, dzięki za pomoc , pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się