kurczaczak Napisano 24 Styczeń 2011 Share Napisano 24 Styczeń 2011 Chciałbym, aby przy obracaniu obiektu obiekt obracał się tak, żeby jeden wierzchołek pozostawał w tym samym miejscu, a reszta obracała się względem niego. Proszę o proste wytłumaczenie, bo o 3DS MAX wiem raczej niewiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macias4 Napisano 24 Styczeń 2011 Share Napisano 24 Styczeń 2011 Musisz zmienić położenie "pivot". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 24 Styczeń 2011 Share Napisano 24 Styczeń 2011 Celem uzupelnienia co nap Macias4. W paletach maxa masz zakladke hierarchy, w niej przycisk Affect Pivot Only, wciskasz,ustawiasz pivota dokladnie na tym wierzcholku wzgledwm ktorego chcesz obracac wciskasz jeszcze raz A...P...O... i masz to czego ci potrzeba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się