kurczaczak Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Chciałbym, aby przy obracaniu obiektu obiekt obracał się tak, żeby jeden wierzchołek pozostawał w tym samym miejscu, a reszta obracała się względem niego. Proszę o proste wytłumaczenie, bo o 3DS MAX wiem raczej niewiele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macias4 Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Musisz zmienić położenie "pivot". Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Celem uzupelnienia co nap Macias4. W paletach maxa masz zakladke hierarchy, w niej przycisk Affect Pivot Only, wciskasz,ustawiasz pivota dokladnie na tym wierzcholku wzgledwm ktorego chcesz obracac wciskasz jeszcze raz A...P...O... i masz to czego ci potrzeba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now