Skocz do zawartości

Fbx


Gość piotrekint

Rekomendowane odpowiedzi

Gość piotrekint
Napisano

Witam

Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Składam film promocyjny, w którym ma się pojawić wizualizacja budynku. Dostałem od firmy, która zajmuje się modelingiem pliki z następującymi rozszerzeniami: .fbx, .obj, .mtl. Zaimportowałem plik fbx i siatka budynku się załadowała. Niestety wszystkie elementy są w standartowym szarym materiale.

Proszę o udzielenie mi wskazówek jak powinienem użyć wymienione pliki, aby materiały znalazły się na obiekcie. W oknie Material editor jest też jeden multi/sub material zawierający nazwy (domyślam się) wszystkich potrzebnych materiałów (drewno, szkło itd) - jednak wszystkie są szare.

Jest to moja pierwsza próba wizualizacji.

3ds max 2010

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość piotrekint
Napisano

Tekstur nie dołączyli

oto co dostałem:

nazwa.fbx

nazwa.obj

nazwa.mtl

nazwa.dxf

Gość piotrekint
Napisano

Czyli powinienem pewnie coś od nich jeszcze dostać :/

Albo czy możliwa jest druga opcja taka, że w dołączonych materiałach nie było tekstur, a były one generowane z noisów itd dostępnych w maxie?

Gość piotrekint
Napisano

Do material editor nie mogę zainportować pliku .mtl.

Material editor widzi tylko pliki: .mat, .max, .drf, .chr.

 

Ogólnie po zaimportowaniu pliku .fbx w material editorze widać jaden Multi/Sub-Object z ponad setką różnych sub-materiałów, ale wszystkie mają jakbu wyzerowane parametry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności