Jump to content

Fbx


Guest piotrekint

Recommended Posts

Guest piotrekint

Witam

Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Składam film promocyjny, w którym ma się pojawić wizualizacja budynku. Dostałem od firmy, która zajmuje się modelingiem pliki z następującymi rozszerzeniami: .fbx, .obj, .mtl. Zaimportowałem plik fbx i siatka budynku się załadowała. Niestety wszystkie elementy są w standartowym szarym materiale.

Proszę o udzielenie mi wskazówek jak powinienem użyć wymienione pliki, aby materiały znalazły się na obiekcie. W oknie Material editor jest też jeden multi/sub material zawierający nazwy (domyślam się) wszystkich potrzebnych materiałów (drewno, szkło itd) - jednak wszystkie są szare.

Jest to moja pierwsza próba wizualizacji.

3ds max 2010

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest piotrekint

Czyli powinienem pewnie coś od nich jeszcze dostać :/

Albo czy możliwa jest druga opcja taka, że w dołączonych materiałach nie było tekstur, a były one generowane z noisów itd dostępnych w maxie?

Link to comment
Share on other sites

Guest piotrekint

Do material editor nie mogę zainportować pliku .mtl.

Material editor widzi tylko pliki: .mat, .max, .drf, .chr.

 

Ogólnie po zaimportowaniu pliku .fbx w material editorze widać jaden Multi/Sub-Object z ponad setką różnych sub-materiałów, ale wszystkie mają jakbu wyzerowane parametry.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy