Jump to content

Obiekt 3d: Domino


wueres

Recommended Posts

  • Replies 9
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jesli to jest koncowa scenka to napewno nie do przyjecia zrob to domino jako plastikowe klocki ze srednim polyskiem, jako posadzke mozesz dac np blat stolu z jakas fajna texturka drewna i odblaskami a jesli koniecznie to domino ma byc z drewna to daj chociaz jakis bump i jak wspomnial Hynol ta biala plama po prawej nie potrzebna wyglada mi to na jakies swiatlo direct albo spot, ktore jest zle ustawione. Jakbys podswietlil te klocki z frontu z fajnym materialem i dodal do tego glow np w photoshopie to byloby fajnie

Link to comment
Share on other sites

Użyłem w scenie 4 światła Vray light. JAkie ustawienia mam pozbierać, żeby było bardziej realnie? No i jak te cienie mogę wzmocnić? A ta biała plama to sama się robi zawsze jak uzywam Vray light. A co do materiału klocków to chciałbym właśnie, żeby to było drewno...

Edited by wueres
Link to comment
Share on other sites

Pomożcie, jak mam się pozbyć tej plamy światła po prawej? Kombinuje i nic, usunąłem też vraylight z prawej strony a plama dalej....W ogóle zawsze jak daje Vraylight to gdzieś pojawi się jakaś plama. Jak nie usuwać?

Link to comment
Share on other sites

Zacznij od lekkiego ambientu z HDRI. Oświetl to vraylightem typu Dome i wsadź do slotu bitmay HDRI jakiegoś pomieszczenia. Nie przesadzaj z ilością świateł Vraylight w scenie. Jeden plane light jako kontra z tyłu czasem w zupełności wystarczy. Od frontu spróbuj przybić zwykłym spotem. Plama to troszkę bardziej skomplikowana sprawa. Wyłącz specular w światłach żeby znikneła. Jeżeli nie pomoże to jeszcze affect reflection. Taki pass połącz w PSie z poprzednim renderem malując maskę tam gdzie to będzie potrzebne. Generalnie na raz czasem ciężko - pamietaj że to nie jest konkurs na wypuszczenie obrazka w jednym przebiegu - możesz używać PSa tam gdzie Ci będzie wygodnie.

Link to comment
Share on other sites

Wrzucam Up. Wygląda to troche lepiej, ale to nie to co bym chciał. MAm dwa światła - od przodu zwykły Spot a z tyłu Vraylight typu Dome. Specular i Affect Reflection nie bardzo w sumie pomogły, ta plama jedynie zrobiła się mniejsza ale całkowicie jej nie usunęło. Walczyłem z ustawieniem świateł i nie ma zadnej plamy teraz:) Zrobiłem większe odbicia w materiale klocków, zmieniłem podłoże tylko mam teraz problem z tym, że cienie dalej są mało widoczne. W parametrach spot dałem "Vray Shadows" no i po prawej stronie widać chyba za duże białe święcące odblaski na klockach i zbyt jasno-białe odbicie w podłozu jednego klocka po lewej.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy