wueres Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Witam! Właśnie robię pracę na struktury i zrobiłem coś takiego jak na zdjęciu? Jestem początkujący w renderingu itp.... Na pewno coś da się tutaj poprawić :) Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Tak na pierwszy ogień - cienie za słabe, niezbyt ciekawa "posadzka", za słabe odbicia w samym materiale klocków (drewno). Zupełnie niepotrzebna białą plama w prawym dolnym rogu. Jakiego światła używasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modzal Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 oświetlenie mało realne materiał tez niezbyt ciekawy daj może plastik połyskliwy i coś żeby w nim się odbijało Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Jesli to jest koncowa scenka to napewno nie do przyjecia zrob to domino jako plastikowe klocki ze srednim polyskiem, jako posadzke mozesz dac np blat stolu z jakas fajna texturka drewna i odblaskami a jesli koniecznie to domino ma byc z drewna to daj chociaz jakis bump i jak wspomnial Hynol ta biala plama po prawej nie potrzebna wyglada mi to na jakies swiatlo direct albo spot, ktore jest zle ustawione. Jakbys podswietlil te klocki z frontu z fajnym materialem i dodal do tego glow np w photoshopie to byloby fajnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
wueres Posted January 27, 2011 Author Share Posted January 27, 2011 (edited) Użyłem w scenie 4 światła Vray light. JAkie ustawienia mam pozbierać, żeby było bardziej realnie? No i jak te cienie mogę wzmocnić? A ta biała plama to sama się robi zawsze jak uzywam Vray light. A co do materiału klocków to chciałbym właśnie, żeby to było drewno... Edited January 27, 2011 by wueres Link to comment Share on other sites More sharing options...
wueres Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 Pomożcie, jak mam się pozbyć tej plamy światła po prawej? Kombinuje i nic, usunąłem też vraylight z prawej strony a plama dalej....W ogóle zawsze jak daje Vraylight to gdzieś pojawi się jakaś plama. Jak nie usuwać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Zacznij od lekkiego ambientu z HDRI. Oświetl to vraylightem typu Dome i wsadź do slotu bitmay HDRI jakiegoś pomieszczenia. Nie przesadzaj z ilością świateł Vraylight w scenie. Jeden plane light jako kontra z tyłu czasem w zupełności wystarczy. Od frontu spróbuj przybić zwykłym spotem. Plama to troszkę bardziej skomplikowana sprawa. Wyłącz specular w światłach żeby znikneła. Jeżeli nie pomoże to jeszcze affect reflection. Taki pass połącz w PSie z poprzednim renderem malując maskę tam gdzie to będzie potrzebne. Generalnie na raz czasem ciężko - pamietaj że to nie jest konkurs na wypuszczenie obrazka w jednym przebiegu - możesz używać PSa tam gdzie Ci będzie wygodnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sicu Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Włączyłeś GI? bo to wszystko takie sztuczne Link to comment Share on other sites More sharing options...
wueres Posted February 3, 2011 Author Share Posted February 3, 2011 Wrzucam Up. Wygląda to troche lepiej, ale to nie to co bym chciał. MAm dwa światła - od przodu zwykły Spot a z tyłu Vraylight typu Dome. Specular i Affect Reflection nie bardzo w sumie pomogły, ta plama jedynie zrobiła się mniejsza ale całkowicie jej nie usunęło. Walczyłem z ustawieniem świateł i nie ma zadnej plamy teraz:) Zrobiłem większe odbicia w materiale klocków, zmieniłem podłoże tylko mam teraz problem z tym, że cienie dalej są mało widoczne. W parametrach spot dałem "Vray Shadows" no i po prawej stronie widać chyba za duże białe święcące odblaski na klockach i zbyt jasno-białe odbicie w podłozu jednego klocka po lewej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wueres Posted February 6, 2011 Author Share Posted February 6, 2011 Pomajstrowałem trochę przy opcjach Renderingu i wyszło myślę jeszcze lepiej... Tylko jak usunąć te białe odblaski no i coś może jeszce tu da się podkrecić.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now