wueres Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Witam! Właśnie robię pracę na struktury i zrobiłem coś takiego jak na zdjęciu? Jestem początkujący w renderingu itp.... Na pewno coś da się tutaj poprawić :) Dzięki
Hynol Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Tak na pierwszy ogień - cienie za słabe, niezbyt ciekawa "posadzka", za słabe odbicia w samym materiale klocków (drewno). Zupełnie niepotrzebna białą plama w prawym dolnym rogu. Jakiego światła używasz?
Modzal Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 oświetlenie mało realne materiał tez niezbyt ciekawy daj może plastik połyskliwy i coś żeby w nim się odbijało
MariushO Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Jesli to jest koncowa scenka to napewno nie do przyjecia zrob to domino jako plastikowe klocki ze srednim polyskiem, jako posadzke mozesz dac np blat stolu z jakas fajna texturka drewna i odblaskami a jesli koniecznie to domino ma byc z drewna to daj chociaz jakis bump i jak wspomnial Hynol ta biala plama po prawej nie potrzebna wyglada mi to na jakies swiatlo direct albo spot, ktore jest zle ustawione. Jakbys podswietlil te klocki z frontu z fajnym materialem i dodal do tego glow np w photoshopie to byloby fajnie
wueres Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 (edytowane) Użyłem w scenie 4 światła Vray light. JAkie ustawienia mam pozbierać, żeby było bardziej realnie? No i jak te cienie mogę wzmocnić? A ta biała plama to sama się robi zawsze jak uzywam Vray light. A co do materiału klocków to chciałbym właśnie, żeby to było drewno... Edytowane 27 Styczeń 2011 przez wueres
wueres Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 Pomożcie, jak mam się pozbyć tej plamy światła po prawej? Kombinuje i nic, usunąłem też vraylight z prawej strony a plama dalej....W ogóle zawsze jak daje Vraylight to gdzieś pojawi się jakaś plama. Jak nie usuwać?
Hynol Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Zacznij od lekkiego ambientu z HDRI. Oświetl to vraylightem typu Dome i wsadź do slotu bitmay HDRI jakiegoś pomieszczenia. Nie przesadzaj z ilością świateł Vraylight w scenie. Jeden plane light jako kontra z tyłu czasem w zupełności wystarczy. Od frontu spróbuj przybić zwykłym spotem. Plama to troszkę bardziej skomplikowana sprawa. Wyłącz specular w światłach żeby znikneła. Jeżeli nie pomoże to jeszcze affect reflection. Taki pass połącz w PSie z poprzednim renderem malując maskę tam gdzie to będzie potrzebne. Generalnie na raz czasem ciężko - pamietaj że to nie jest konkurs na wypuszczenie obrazka w jednym przebiegu - możesz używać PSa tam gdzie Ci będzie wygodnie.
wueres Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 Wrzucam Up. Wygląda to troche lepiej, ale to nie to co bym chciał. MAm dwa światła - od przodu zwykły Spot a z tyłu Vraylight typu Dome. Specular i Affect Reflection nie bardzo w sumie pomogły, ta plama jedynie zrobiła się mniejsza ale całkowicie jej nie usunęło. Walczyłem z ustawieniem świateł i nie ma zadnej plamy teraz:) Zrobiłem większe odbicia w materiale klocków, zmieniłem podłoże tylko mam teraz problem z tym, że cienie dalej są mało widoczne. W parametrach spot dałem "Vray Shadows" no i po prawej stronie widać chyba za duże białe święcące odblaski na klockach i zbyt jasno-białe odbicie w podłozu jednego klocka po lewej.
wueres Napisano 6 Luty 2011 Autor Napisano 6 Luty 2011 Pomajstrowałem trochę przy opcjach Renderingu i wyszło myślę jeszcze lepiej... Tylko jak usunąć te białe odblaski no i coś może jeszce tu da się podkrecić....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się