Napisano 26 Styczeń 201114 l Witam! Właśnie robię pracę na struktury i zrobiłem coś takiego jak na zdjęciu? Jestem początkujący w renderingu itp.... Na pewno coś da się tutaj poprawić :) Dzięki
Napisano 26 Styczeń 201114 l Tak na pierwszy ogień - cienie za słabe, niezbyt ciekawa "posadzka", za słabe odbicia w samym materiale klocków (drewno). Zupełnie niepotrzebna białą plama w prawym dolnym rogu. Jakiego światła używasz?
Napisano 26 Styczeń 201114 l oświetlenie mało realne materiał tez niezbyt ciekawy daj może plastik połyskliwy i coś żeby w nim się odbijało
Napisano 26 Styczeń 201114 l Jesli to jest koncowa scenka to napewno nie do przyjecia zrob to domino jako plastikowe klocki ze srednim polyskiem, jako posadzke mozesz dac np blat stolu z jakas fajna texturka drewna i odblaskami a jesli koniecznie to domino ma byc z drewna to daj chociaz jakis bump i jak wspomnial Hynol ta biala plama po prawej nie potrzebna wyglada mi to na jakies swiatlo direct albo spot, ktore jest zle ustawione. Jakbys podswietlil te klocki z frontu z fajnym materialem i dodal do tego glow np w photoshopie to byloby fajnie
Napisano 27 Styczeń 201114 l Autor Użyłem w scenie 4 światła Vray light. JAkie ustawienia mam pozbierać, żeby było bardziej realnie? No i jak te cienie mogę wzmocnić? A ta biała plama to sama się robi zawsze jak uzywam Vray light. A co do materiału klocków to chciałbym właśnie, żeby to było drewno... Edytowane 27 Styczeń 201114 l przez wueres
Napisano 30 Styczeń 201114 l Autor Pomożcie, jak mam się pozbyć tej plamy światła po prawej? Kombinuje i nic, usunąłem też vraylight z prawej strony a plama dalej....W ogóle zawsze jak daje Vraylight to gdzieś pojawi się jakaś plama. Jak nie usuwać?
Napisano 30 Styczeń 201114 l Zacznij od lekkiego ambientu z HDRI. Oświetl to vraylightem typu Dome i wsadź do slotu bitmay HDRI jakiegoś pomieszczenia. Nie przesadzaj z ilością świateł Vraylight w scenie. Jeden plane light jako kontra z tyłu czasem w zupełności wystarczy. Od frontu spróbuj przybić zwykłym spotem. Plama to troszkę bardziej skomplikowana sprawa. Wyłącz specular w światłach żeby znikneła. Jeżeli nie pomoże to jeszcze affect reflection. Taki pass połącz w PSie z poprzednim renderem malując maskę tam gdzie to będzie potrzebne. Generalnie na raz czasem ciężko - pamietaj że to nie jest konkurs na wypuszczenie obrazka w jednym przebiegu - możesz używać PSa tam gdzie Ci będzie wygodnie.
Napisano 3 Luty 201114 l Autor Wrzucam Up. Wygląda to troche lepiej, ale to nie to co bym chciał. MAm dwa światła - od przodu zwykły Spot a z tyłu Vraylight typu Dome. Specular i Affect Reflection nie bardzo w sumie pomogły, ta plama jedynie zrobiła się mniejsza ale całkowicie jej nie usunęło. Walczyłem z ustawieniem świateł i nie ma zadnej plamy teraz:) Zrobiłem większe odbicia w materiale klocków, zmieniłem podłoże tylko mam teraz problem z tym, że cienie dalej są mało widoczne. W parametrach spot dałem "Vray Shadows" no i po prawej stronie widać chyba za duże białe święcące odblaski na klockach i zbyt jasno-białe odbicie w podłozu jednego klocka po lewej.
Napisano 6 Luty 201114 l Autor Pomajstrowałem trochę przy opcjach Renderingu i wyszło myślę jeszcze lepiej... Tylko jak usunąć te białe odblaski no i coś może jeszce tu da się podkrecić....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto