Skocz do zawartości

Obiekt 3d: Domino


wueres

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jesli to jest koncowa scenka to napewno nie do przyjecia zrob to domino jako plastikowe klocki ze srednim polyskiem, jako posadzke mozesz dac np blat stolu z jakas fajna texturka drewna i odblaskami a jesli koniecznie to domino ma byc z drewna to daj chociaz jakis bump i jak wspomnial Hynol ta biala plama po prawej nie potrzebna wyglada mi to na jakies swiatlo direct albo spot, ktore jest zle ustawione. Jakbys podswietlil te klocki z frontu z fajnym materialem i dodal do tego glow np w photoshopie to byloby fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyłem w scenie 4 światła Vray light. JAkie ustawienia mam pozbierać, żeby było bardziej realnie? No i jak te cienie mogę wzmocnić? A ta biała plama to sama się robi zawsze jak uzywam Vray light. A co do materiału klocków to chciałbym właśnie, żeby to było drewno...

Edytowane przez wueres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomożcie, jak mam się pozbyć tej plamy światła po prawej? Kombinuje i nic, usunąłem też vraylight z prawej strony a plama dalej....W ogóle zawsze jak daje Vraylight to gdzieś pojawi się jakaś plama. Jak nie usuwać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od lekkiego ambientu z HDRI. Oświetl to vraylightem typu Dome i wsadź do slotu bitmay HDRI jakiegoś pomieszczenia. Nie przesadzaj z ilością świateł Vraylight w scenie. Jeden plane light jako kontra z tyłu czasem w zupełności wystarczy. Od frontu spróbuj przybić zwykłym spotem. Plama to troszkę bardziej skomplikowana sprawa. Wyłącz specular w światłach żeby znikneła. Jeżeli nie pomoże to jeszcze affect reflection. Taki pass połącz w PSie z poprzednim renderem malując maskę tam gdzie to będzie potrzebne. Generalnie na raz czasem ciężko - pamietaj że to nie jest konkurs na wypuszczenie obrazka w jednym przebiegu - możesz używać PSa tam gdzie Ci będzie wygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam Up. Wygląda to troche lepiej, ale to nie to co bym chciał. MAm dwa światła - od przodu zwykły Spot a z tyłu Vraylight typu Dome. Specular i Affect Reflection nie bardzo w sumie pomogły, ta plama jedynie zrobiła się mniejsza ale całkowicie jej nie usunęło. Walczyłem z ustawieniem świateł i nie ma zadnej plamy teraz:) Zrobiłem większe odbicia w materiale klocków, zmieniłem podłoże tylko mam teraz problem z tym, że cienie dalej są mało widoczne. W parametrach spot dałem "Vray Shadows" no i po prawej stronie widać chyba za duże białe święcące odblaski na klockach i zbyt jasno-białe odbicie w podłozu jednego klocka po lewej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności