Logos Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Cześć! Zostałem zmuszony do napisania pracy na konkurs matematyczny. Wymyśliłem sobie temat "Matematyka w grafice komputerowej" i krótko mówiąc wkopałem się i nie mogę tego zmienić. Mam zbyt małą wiedzę na ten temat i do głowy przychodzą mi tylko nudne macierze. Szukałem czegoś w googlach ale niewiele znalazłem i za bardzo nawet nie wiem co konkretnego wpisać. Czy znacie jakieś ciekawsze zastosowania matmy w grafice? Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie.
Kroopson Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 macierze, wektory i kwaterniony. Opisz jak działa ICE i wszyscy będą zachwyceni ;) ps. macierze wcale nie są nudne
polka dot Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 cześć. polecam krzywe i powierzchnie NURBS:) http://en.wikipedia.org/wiki/Non-uniform_rational_B-spline http://web.cs.wpi.edu/~matt/courses/cs563/talks/nurbs.html http://pl.wikipedia.org/wiki/NURBS
Ania Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 shadery http://en.wikipedia.org/wiki/Shading_model
Kroopson Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 nooo - shadery to czad :) A jeszcze IK/FK mmmm...
Logos Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Napisano 29 Styczeń 2011 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi a szczególnie Tobie Kroopson za skrót ICE ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się