Napisano 8 Czerwiec 200420 l Ejo Trochę długo mnie nie było. Zamieszczam tutaj parę moich ostatnich prac do powstającej gry RPG. Wiem, ze prace nie są jeszcze najwyzszych lotów - ale dopiero od niedawna zacząłem się bawić low-poly.
Napisano 8 Czerwiec 200420 l Autor Nie rysowałem ich od podstaw - głównie solidny retusz + wiele warstw w PS(kurcze alt+z nie wchodzi).
Napisano 8 Czerwiec 200420 l ... podesty są jak dla mnie za ciężkie ... za to rybki pierwsza klasa ...:)
Napisano 14 Czerwiec 200420 l Jol. Od kiedy halflingi mieszkaja w domkach z takim dachem i z takimi kominami (4 render). Nie podobaja mi sie textury. 1 render jeszcze spoko chociaz troche za bardzo roznia sie kolorami. Ale 2( i 3) to juz przyslowiowa porazka. Taka wielka txt (1024) i taka niska jakosc?? Po raz dach na tej txt wyglada jak kamien, a obejzyj sobie chociaz wladce dach byl zielony, tak samo w baldurze, tworzyl jakby reszte podloza. Do obydwu budynkow ( zakladam ze 2 i 3 to ten sam) sa problemy z proporcjami zarowno txt jak i samego modelu. Rybki sa spoko tylko ze to sa rybki plywajace w cieplych morzach (Hawaje ew. akwarium). Co do wazki to gdyby nie skrzydelka to bym na to nie wpadl ze to jest wlasnie dragonfly. nawet z txt 256 udaloby sie pokazac ze jest to wazka, szczegilnie jej lebek. A jeszcze jesli chodzi o sam model wazki to skrzydla ma bardziej na grzbiecie niz po bokach. Ale tak po za tym to spoko.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto