bogdans85 Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 Witam. Może to banalne pytanie ale gdzie w blenderze 2.5 jest odpowiednik use nurms subdivision z 3d maxa?
Simple_man Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 zaznaczamy obiekt, który chcemy "zagęścić", klikamy na klucz => add modyfier i wybieramy subdivision surface. Ta da :) Tylko nie klikaj apply bo jak to się mówi "skolapsuje Ci obiekt"
bogdans85 Napisano 8 Luty 2011 Autor Napisano 8 Luty 2011 Ale to jest zwykle zagęszczenie siatki ze smoothem.Ja się pytam jak zamienić siatkę na krzywe żeby wygładzić obiekt bez zwiękrzania ilości poly
Gość Morte Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 W modyfikatorze masz ikonke z trojkacikiem takim- kliknij.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się