Horus Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Nie pamiętam, czemu zaczalem pracowac nad tym projektem, wiec nie bedzie zadnego opisu :P
Smoku Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Niebieskie pall male nie pasują do takiego gangsterskiego blatu. Walnij marlboro czerwone, takie bardziej dla twardzieli :D Scena ogólnie ok, ładna klamka na pierwszym planie, wykonana z dużą dbałością szczegóły, szkoda że rewolwer tam na tyłach został pochłonięty przez DOF`a, może jakieś drugie ujęcie? Jakby za miast tej kreski i fajek był paciorek i biblia to przypomina mi się loadscreen z Hitmana 2, do któregoś tam levelu :D. Pozdro.
bolitic Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Klamka wygląda mega - poprostu mega. kompozycja do bani, blat beznadziejny, kolory (orócz klamki) takie mdłe, DOF nie realistyczny (szczególnie że w ogóle nie przypomina lens blur ale zwykły fast blur z AE) Moim zdaniem gdybyś walnął samą klamke na jakimś szaro-białym tle praca byłaby o 6x lepsza.
FOKUZ Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 blat faktycznie paździerzowy :) widać cięcia przy blurze, tak jakbyś warstwami leciał, poza tym jest fajnie :) dodałbym jeszcze parę kulek na plan bo pusto po lewej stronie :)
Horus Napisano 9 Luty 2011 Autor Napisano 9 Luty 2011 Smoku-ja jestem twardzielem a pale niebieskie Pall-Malle ;-) W mojej scenie zostaja moje ulubione fajki, czerwone marlboro sa zbyt oklepane ;-) Rewolwer zostal pochloniety przez dof, bo nie bylem zadowolony z jego materialu a nie mialem juz czasu na siedzenie nad ta scenka. Boltic-kazdy ma swoja wizje, moja jest taka. Odwzorowuje pewna rzeczywistosc, dlatego jest jak jest. Co do dof`a-nie mam pojecia czym sie rozni lens blur od fast blur itd. Fokuz-walczylem z tym odcieciem, ale przegralem, niestety nie wiem, czemu tak sie dzieje.
Hynol Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Jak na początki to nie jest źle ;). Tło niepotrzebnie widoczne, można je było przyciemnić. Kolory nie bardzo. Aż się prosi o podciągnięcie w PSie, ale z takimi mocnymi czerwieniami na stole to już wiele się nie zrobi. Tekstura na stole nie wytrzymuje jakościowo i wychodzą piksele z kompresją. Odbicia jakiekolwiek n stole też by nie zaszkodziły. "Złote" kule w magazynku 1911 nie bardzo.
peter_f Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Jak pisałem w WIP-ie ten gun na przodzie rządzi. W ogóle bardzo ładne modele. Szkoda, że światło i otoczenie nie odgrywa tu większej roli, bo mogłoby choćby podkreślić temat. Wiesz, jakbyś zrobił wnętrze klubu (z kobitami na rurach itp) być może temat sprzedałbyś wtedy bardziej. Teraz jest troszkę 'domowo'. Ale i tak brawa za modele i tekstury. Good work!
Rekomendowane odpowiedzi