Arianna Napisano 17 Luty 2011 Napisano 17 Luty 2011 (edytowane) Jestem nowa na forum i chce spróbować moich sił. Tematem mojej pracy będzie modelka chuda i zniszczona anorektyczka. Prace zacznę w sculptrisie, potem przeniosę do blendera. Wiem na razie nie wygląda to zbyt imponująco Edytowane 18 Luty 2011 przez Arianna
Ania Napisano 17 Luty 2011 Napisano 17 Luty 2011 Na razie jak jakiś alien ;) Ale skoro sama to widzisz, to na pewno up będzie lepszy
Arianna Napisano 17 Luty 2011 Autor Napisano 17 Luty 2011 (edytowane) Teraz widać trochę więcej...:) Edytowane 18 Luty 2011 przez Arianna
Kris_R Napisano 17 Luty 2011 Napisano 17 Luty 2011 Sama skóra i kości, więc na razie zgodnie z założeniami :) Powodzenia!
mookie Napisano 18 Luty 2011 Napisano 18 Luty 2011 Wydaje mi się, że głowa jest zdecydowanie za mała. Powodzenia!
odnetniN Napisano 18 Luty 2011 Napisano 18 Luty 2011 Wow chyba przesadzone troche :P Bo to cos juz nie wyglada na modelke :) z 15kg wiecej i bedzie ok . Powodzenia
Arianna Napisano 18 Luty 2011 Autor Napisano 18 Luty 2011 (edytowane) Dziękuje za słowa otuchy i komentarze. To straszne, ale tacy ludzie naprawdę są i to nawet na wybiegach. http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://massskocia.wrzuta.pl/sr/f/5KlALv96DSg/anoreksja&imgrefurl=http://zbuntowane.pl/thread-10462.html&usg=__dcVZxOViIx_KsTD_GuQXG3XxA10=&h=500&w=270&sz=16&hl=pl&start=0&zoom=1&tbnid=H8eEpyJJw1J7eM:&tbnh=138&tbnw=77&ei=C0xeTZGRHdDpOfbz_LoN&prev=/images%3Fq%3Danoreksja%26hl%3Dpl%26biw%3D1596%26bih%3D687%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=173&oei=C0xeTZGRHdDpOfbz_LoN&page=1&ndsp=44&ved=1t:429,r:15,s:0&tx=50&ty=39 Na razie model prezentuje się tak Zależy mi na postaci, żeby właśnie była nieco przerysowana, nie wiem jeszcze czy zrobię ją jako osobę, czy statuetkę zawierającą zdegenerowaną wizje piękna. Chociaż, jak patrze na niektóre zdjęcia z internetu to moja postać jeszcze wydaje mi się "gruba". Edytowane 18 Luty 2011 przez Arianna
Arianna Napisano 19 Luty 2011 Autor Napisano 19 Luty 2011 I tak to wygląda. Coś mi się widzi, że zacznę jeszcze raz i przeniosę temat do grafiki 2D.:/
Ania Napisano 19 Luty 2011 Napisano 19 Luty 2011 Anatomia kuleje, kości są w nieodpowiednich miejscach albo wcale ich nie ma. Wszędzie jakieś guzy. Może spróbuj jednak nie startować od sculpta, ale poligonami standardowo - wtedy ci łatwiej będzie utrzymac proste linie np. na nogach i rękach. A sculptem dopiero na końcu detale.
Arianna Napisano 26 Luty 2011 Autor Napisano 26 Luty 2011 Dzięki za pomoc, ale w ogóle nie wiem dlaczego ale jedne pliki z blendera eksportuje mi normalnie do OBJ i normalnie importuje je w sculptrisie a inne poprostu nie. Tak, że sculptris poprostu wyłącza się przy probie importu nie których prac i tak jest za każdym razem, a z kolei pliki ze sculptrisa do blendera importują się zawsze normalnie. Naprawdę nie wiem co z tym zrobić. I mam jeszcze jedno takie może dość głupie pytanie, ale nie wiem jak otworzyć jednocześnie dwa pliki w blenderze. Na przykład zrobiłam osobna parasol i postać i teraz chce żeby oba pliki były obok siebie. Już szukałam po internecie odpowiedzi przez dobry tydzień i nie udało mi się jej znaleźć a na pewno musi być taka opcja i pewnie jest bardzo prosta...
Ania Napisano 26 Luty 2011 Napisano 26 Luty 2011 File > append or link > wyszukujesz plik i potem szukasz obiektu w kategorii object. Jeśli parasol jest wieloczęściowy, to robisz przedtem grupę (ctrl G) i dołączasz do drugiego pliku jako grupę. Append kopiuje obiekty do nowego pliku, jak coś zmienisz w starym to w nowym nie ma to efektu. Link stwarza tylko odnośnik, jak zmienisz coś w starym pliku, to w nowym też się zmieni. A z sculptrisem to nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi