joepl Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 Od razu mówie, że jestem początkujący ale mam pytanie .. jak renderuje v-rayem to z nikąd pojawia mi się światło mimo, że żadnego nie dodałem. Chodzi mi o to co pokazałem na zamieszczonym rysunku. Z góry dzięki za odpowiedź :] Aha i pod różnymi kątami to światło jest w innym miejscu. Na prawde nie wiem o co chodzi.
SansSerif Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 jakbys bardziej naswietlil problem to moze by ktos ci pomogl. taki render nic nie mowi o scenie.
joepl Napisano 10 Czerwiec 2004 Autor Napisano 10 Czerwiec 2004 Nie wiem czy dokładnie o to ci chodzi ale oto ta scenka oddalona ... Jak nie o to chodziło to powiedz :P Jak widać światło jest teraz w innym miejscu.
SansSerif Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 w zakladce rendering>vray wylacz default lighting
Orion Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 No to jak wyłączy default light to nic nie zoaczy :D:D
joepl Napisano 10 Czerwiec 2004 Autor Napisano 10 Czerwiec 2004 niestety, ale w zakładce rendering nie mam menu v-ray .... hmmm...
Marcin Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 grrrrrrrrrrr to poco ci v-ray skoro niewiesz jak go uzywac.....to podstawa a ty jej nieznasz... >Jesli masz maxa 6 to F10 i na guze zakladki masz i wybierz render >Jak masz maxa do wersji 5 to tez wF10 i tyle ze zjedz na doł
joepl Napisano 10 Czerwiec 2004 Autor Napisano 10 Czerwiec 2004 heh, no jak włanczam render (F10) wybieram w current renderers w production i draft V-ray.... :) edit: a mam 3dsa 4.2 :]
Marcin Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 moze jestem popier***ony ale zrob screena maxa i otwarteo okna render F10 i pokaz......bo pewnie namotałes i to ostro...:P
Orion Napisano 10 Czerwiec 2004 Napisano 10 Czerwiec 2004 Yyy what\'s up doc?? Ja się już pogubiłem :D