Skocz do zawartości

Maść na szczury


kotisded

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

poruszające się obrazki na zaliczenie animacji w Drimagine. Sporo się nauczyłem na tych paru sekundach i spędziłem chwilę czasu nad tą animacją. Choć ma błędy, których stwierdziłem, że nie warto poprawiać, a czas iść dalej i animować coś innego.

C&C bardzo pożądane i mile widziane- jako, że to mój pierwszy "ludzki" finish animowany.

 

 

 

 

Życzę miłego oglądania ;).

.

Edytowane przez kotisded
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Co ty masz przeciwko szczurom, ha?! ;)

 

Jak robisz kurtyne to nie rob jej z atlasu ;) Daj troche wiekszy opor na znieksztalcenia temu materialowi - kurtyna zwykle to ciezkie bydle a nie zwiewna szmatka. Kiedy pan sie obraca wyglada super dziwnie (najpierw korpus, potem glowa.. hmmm..), podobnie jak podnosi reke. Rozumiem ze mialo byc teatralnie ale chyba przesadziles ociupinke ;) Jesli przypatrzec sie ustom to tez moznaby podciagnac synchronizacje.

Generalnie masz fajny material do poprawiania i jestem przekonany ze sam widzisz wiele niedociagniec. Jesli bedziesz poprawial - pochwal sie. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nezumi: ojtam ojtam szczurom :p

Popełniłem spory błąd, bo nie potrafiłem się przekonać do workflow typu- posing w stepped, przejście w beizery, poprawki na curvach, animowanie obszarami. Opuściłem 4h zajęć z animacji- pogubiłem się gdzieś w połowie no i poprawki to już była udręka, a dobrego tuta znalazłem pod koniec, trzeba coś było oddać. No i rezultat widać też po ocenie ;)- Momentami mi się nawet podoba :P. A lipsync, hmmm... ciekawe, porównałem i bez vimeo wygląda bardziej w porządku. Co jak co, nie sądziłem, że animacja może dawać tyle satysfakcji i umyślnie wrzuciłem niedoróbkę żeby więcej wchłonąć, ale taki plan nie zawsze przynosi rezultaty jak widać w drugim poście. Dzięki.

 

asblaze: no i co człowieczku, wszedłeś w wątek, zobaczyłeś filmik, napuszyłeś się jaki jesteś wspaniały, porównałeś z modelerem, który zaczyna animować. Chcesz zejść do mojego poziomu to chętnie ci prześle wava? Jeśli twoje pierwsze animacje wyglądały lepiej to się tylko ciesz- zarobisz na tym więcej.

Żenujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle, kotisded! Jak na pierwsze próby kontaktu z "ludzką" materią, to całkiem ok.

Jest dowcip i pomysł. Fajnie, że ciągnie cię do animacji postaci.

 

Pozwolę sobie na drobny komentarz:

 

Trzy rzeczy bardzo rzucają się w oczy: korpus i biodra w ogóle nie biorą udziału w actingu, brakuje wyraźnych póz, a postać cały czas gra frontem do nas.

 

Ręce są hiperaktywne, a korpus porusza się jak w zwolnionym tempie. Lepiej byłoby zrezygnować z połowy gestów, ale za to włączyć do gry całe ciało, tak żeby każdy gest był podkreślany przez całą pozę. (W uproszczeniu: jeśli postać np. pokazuje coś w prawej ręce - biodra przesuwają się w lewo, a korpus odchyla się lekko w tył).

 

Dobrą referencją dla twojego stylu byłoby "Presto" Pixara - wystarczy nawet spojrzeć na plakat, żeby zobaczyć, że całe ciało pracuje na jeden gest. Osiem takich dobrych póz ustawiłoby ci całą animację.

 

Rozumiem, że to film na zaliczenie. Początki obiecujące. Powodzenia w następnych!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

asblaze: no i co człowieczku, wszedłeś w wątek, zobaczyłeś filmik, napuszyłeś się jaki jesteś wspaniały, porównałeś z modelerem, który zaczyna animować. Chcesz zejść do mojego poziomu to chętnie ci prześle wava? Jeśli twoje pierwsze animacje wyglądały lepiej to się tylko ciesz- zarobisz na tym więcej.

Żenujące.

 

Wiesz ... nie za bardzo wiem co napisać, może:

Poluzuj gumę, bo za bardzo spięty jesteś i przewrażliwiony na swoim punkcie. :)

"C&C bardzo pożądane i mile widziane" - obłuda widać. Trzeba było od razu napisać, że tylko miłe są mile widziane. Do tego wytłumaczenie "opuściłem 4h zajęć z animacji" pachnie mi podstawówką.

 

Mam Cię zachęcać do dalszej przygody z animacją ??? Animuj - im więcej animujesz tym większą masz wprawę. Ale nie dziw się, że jeśli wystawiasz i poddajesz ocenie coś co Tobie samemu "momentami się podoba" to mi to może się nie podobać i mogę to sobie napisać. Już nie mówię o ocenie, bo tym zapewne rzetelnie zajął się Twój wykładowca.

 

Ale żeby do końca nie był to pusty post, to wesprę Cię w Twoim stosunku do workflow.

Jak dla mnie, prawie samouka: "posing w stepped, przejście w beizery, poprawki na curvach" to relikt który przeszedł z animacji klasycznej (klatki kluczowe najpierw, potem fazowanie) i można go spokojnie obejść mając świadomość timingu i póz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Whoaaa... ale kwas poleciał :)

Ciekawe, że polska scena 3d podzieliła się na tych którzy przeglądają maxa i tych, którzy dziękują bardzo i trzymają się stąd z daleka.

Ale widzę, że jednak można coś podpowiedzieć. Dzięki- poszperam.

 

fps: Dziękuję ci bardzo- naświetliłeś mi sporo. Dodatkowo preprodukcja mi też padła widać (niżej).

 

W 11 second sobie podziałam, choć wiele czasu na zagospodarowanie nie zostało do końca miesiąca. Podzielili nas na grupy do tworzenia szortów, u nas niestety niema jakiegoś mocniejszego animatora, więc mam dosłownie kilka tygodni, żeby ogarnąć ten aspekt do poziomu przynajmniej dobrego, stąd ten cały wątek.

 

A dla mniejszej anonimowości, walki z grozą, gnozą, osmozą i przewrażliwieniem na swoim punkcie :) , odpowiedzi na nurtujące pytanie dlaczego krzesło potrafi być złym pomysłem.

link.

 

 

Pozdrawiam.

... Michał ;)

 

edit: second nie seckond;)

Edytowane przez kotisded
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności