Skocz do zawartości

MS dla kawałka obiektu ? jak... | | Model końcowy...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Chodzi o meshsmooth dla zaznaczonych poly (lub edge?) jak to zastosować, czy w ogóle jest taka możliwość.

 

chodzi o to :

screenejn.th.jpg

 

Chcę zrobić meshsmooth na zaznaczonych polygonach (a konkretnie chce wygładzić kanty w szczelinie którą widać na screenie więc może inaczej niż na polygonach). Jak zastosować meshsmooth na kawałku obiektu ?

 

(szczegółowo- jak widać zrobiłem klapke wlewu paliwa w karoserii która jest już po MS zcollapsowana aby zrobić klapke na bardziej gęstej siatce i cała karoseria jest wygładzona ale teraz kanty klapki są niewygładzone, nie dam MS na cały obiekt bo będzie za gęsto, jak wygładzić krawędzie klapki).

Bardzo proszę o pomoc.

 

Jeszcze pytanko przy okazji. Chodzi o finalizacje modelu. Rozumiem, że najlepiej wszystkie modyfikatory zcollapsować na obiektach modelu ? na końcu zgrupować cały model? ma to jakieś znaczenie ? jakieś wady ?

 

Z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wydaje mi się że wystarczy zaznaczyć odp. poligony czy krawędzie i z tak zaznaczonymi zastosować MS. Co do grupowania - myslę że ma np. w animacji. W renderingu raczej nie.

Napisano (edytowane)

Jak zaznacze np. poligony i dam ms to cały obiekt się wygładza.

Próbowałem najpierw dać mesh select potem meshsmooth i dalej cały obiekt się zmienia... Nie wiem czy coś źle robie czy w ogóle coś pomijam. Może tak w ogóle się nie da ? Może jakiś inny sposób na realizacje tego zadania.... ???

 

Niech mi ktoś podpowie w tej kwestii... Chyba jest ktoś na forum kto zna temat.

Edytowane przez xxxander3000
Napisano (edytowane)

W modyfikatorze MeshSmooth na samej gorze masz pod SubdivisionMethod opcje Apply to Whole Mesh, jak chcesz wygladzic tylko zaznaczone wczesniej polygony to odznacz to i powinno byc git.

Edytowane przez MariushO
Napisano

Tak ! :) o to chodziło, działa tak jak było w planie ;)

Wielkie dzięki!

 

Niby szczegół (z reszta jak to często bywa), ale znaczący i jakoś ciężko było samemu wpaść na to ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności