Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Chodzi o meshsmooth dla zaznaczonych poly (lub edge?) jak to zastosować, czy w ogóle jest taka możliwość.

 

chodzi o to :

screenejn.th.jpg

 

Chcę zrobić meshsmooth na zaznaczonych polygonach (a konkretnie chce wygładzić kanty w szczelinie którą widać na screenie więc może inaczej niż na polygonach). Jak zastosować meshsmooth na kawałku obiektu ?

 

(szczegółowo- jak widać zrobiłem klapke wlewu paliwa w karoserii która jest już po MS zcollapsowana aby zrobić klapke na bardziej gęstej siatce i cała karoseria jest wygładzona ale teraz kanty klapki są niewygładzone, nie dam MS na cały obiekt bo będzie za gęsto, jak wygładzić krawędzie klapki).

Bardzo proszę o pomoc.

 

Jeszcze pytanko przy okazji. Chodzi o finalizacje modelu. Rozumiem, że najlepiej wszystkie modyfikatory zcollapsować na obiektach modelu ? na końcu zgrupować cały model? ma to jakieś znaczenie ? jakieś wady ?

 

Z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wydaje mi się że wystarczy zaznaczyć odp. poligony czy krawędzie i z tak zaznaczonymi zastosować MS. Co do grupowania - myslę że ma np. w animacji. W renderingu raczej nie.

Napisano
  • Autor

Jak zaznacze np. poligony i dam ms to cały obiekt się wygładza.

Próbowałem najpierw dać mesh select potem meshsmooth i dalej cały obiekt się zmienia... Nie wiem czy coś źle robie czy w ogóle coś pomijam. Może tak w ogóle się nie da ? Może jakiś inny sposób na realizacje tego zadania.... ???

 

Niech mi ktoś podpowie w tej kwestii... Chyba jest ktoś na forum kto zna temat.

Edytowane przez xxxander3000

Napisano

W modyfikatorze MeshSmooth na samej gorze masz pod SubdivisionMethod opcje Apply to Whole Mesh, jak chcesz wygladzic tylko zaznaczone wczesniej polygony to odznacz to i powinno byc git.

Edytowane przez MariushO

Napisano
  • Autor

Tak ! :) o to chodziło, działa tak jak było w planie ;)

Wielkie dzięki!

 

Niby szczegół (z reszta jak to często bywa), ale znaczący i jakoś ciężko było samemu wpaść na to ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.