Napisano 25 Luty 201114 l A konkretnie dla % along path w path constraint. W curve edytorze zwyczajnie jest to nieaktywne, podczas gdy dla transformacji "gizmowych" normalnie działa. Nie mogę więc zrobić płynnego zatrzymania obiektu poruszającego się po ścieżce, ale keyfrejmy dla %along path normalnie moge wstawiać. Można to jakoś uaktywnić ? Bo robienie tego ręcznie wstawianiem keyfrejma co klatkę jest chyba niezbyt zgodne ze sztuką... xD Dodam że rzecz się dzieje w maxie 9 sp2 //chyba że to dlatego, że tym obiektem jest IK Goal Solvera HD (rig składa się z 3 kości), czy to ma jakieś znaczenie ? W riggowaniu nie mam żadnego doswiadczenia, to mój pierwszy rig, ale poza brakiem tych bezierów działa bez zarzutu. Edytowane 25 Luty 201114 l przez Maksym
Napisano 25 Luty 201114 l Zamien kontroler percent na bezier float w curveditorze i bedziesz mial krzywa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto