Maksym Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 (edytowane) A konkretnie dla % along path w path constraint. W curve edytorze zwyczajnie jest to nieaktywne, podczas gdy dla transformacji "gizmowych" normalnie działa. Nie mogę więc zrobić płynnego zatrzymania obiektu poruszającego się po ścieżce, ale keyfrejmy dla %along path normalnie moge wstawiać. Można to jakoś uaktywnić ? Bo robienie tego ręcznie wstawianiem keyfrejma co klatkę jest chyba niezbyt zgodne ze sztuką... xD Dodam że rzecz się dzieje w maxie 9 sp2 //chyba że to dlatego, że tym obiektem jest IK Goal Solvera HD (rig składa się z 3 kości), czy to ma jakieś znaczenie ? W riggowaniu nie mam żadnego doswiadczenia, to mój pierwszy rig, ale poza brakiem tych bezierów działa bez zarzutu. Edytowane 25 Luty 2011 przez Maksym
SUPER_OkO Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 Zamien kontroler percent na bezier float w curveditorze i bedziesz mial krzywa. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się