Jump to content

[3dsmax]Brak uchwytów beziera dla keyframes ruchu po scieżce.


Maksym

Recommended Posts

A konkretnie dla % along path w path constraint. W curve edytorze zwyczajnie jest to nieaktywne, podczas gdy dla transformacji "gizmowych" normalnie działa. Nie mogę więc zrobić płynnego zatrzymania obiektu poruszającego się po ścieżce, ale keyfrejmy dla %along path normalnie moge wstawiać. Można to jakoś uaktywnić ? Bo robienie tego ręcznie wstawianiem keyfrejma co klatkę jest chyba niezbyt zgodne ze sztuką... xD

Dodam że rzecz się dzieje w maxie 9 sp2

 

//chyba że to dlatego, że tym obiektem jest IK Goal Solvera HD (rig składa się z 3 kości), czy to ma jakieś znaczenie ? W riggowaniu nie mam żadnego doswiadczenia, to mój pierwszy rig, ale poza brakiem tych bezierów działa bez zarzutu.

Edited by Maksym
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy