Maksym Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 (edited) A konkretnie dla % along path w path constraint. W curve edytorze zwyczajnie jest to nieaktywne, podczas gdy dla transformacji "gizmowych" normalnie działa. Nie mogę więc zrobić płynnego zatrzymania obiektu poruszającego się po ścieżce, ale keyfrejmy dla %along path normalnie moge wstawiać. Można to jakoś uaktywnić ? Bo robienie tego ręcznie wstawianiem keyfrejma co klatkę jest chyba niezbyt zgodne ze sztuką... xD Dodam że rzecz się dzieje w maxie 9 sp2 //chyba że to dlatego, że tym obiektem jest IK Goal Solvera HD (rig składa się z 3 kości), czy to ma jakieś znaczenie ? W riggowaniu nie mam żadnego doswiadczenia, to mój pierwszy rig, ale poza brakiem tych bezierów działa bez zarzutu. Edited February 25, 2011 by Maksym Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPER_OkO Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Zamien kontroler percent na bezier float w curveditorze i bedziesz mial krzywa. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maksym Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 Działa ! dzięki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now