Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Powoli uczę się animacji m.in. w 3ds Maxie 2009 x64. Mam problem z interpolacją pomiędzy poszczególnymi klatkami animacji. W przypadku ruchu obiektów wszystko gra, interpolacja odpowiada tej zaznaczonej za pomocą ikonki obok Key Filters. Niestety w przypadku ustawiania bipeda jest inaczej, kości przechodzą od klatki do klatki po niezależnej od wybranej interpolacji krzywej (ruch jest widoczny nawet przy ustawieniu interpolacji Linear). W czym leży przyczyna takiej sytuacji?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 895
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

[lekki wykop ;)]

Wydaje mi się, że nie powinno się animować kości, tylko kontrolujące je helpery.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności