Skocz do zawartości

Biped - problem z interpolacją


mookie

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli uczę się animacji m.in. w 3ds Maxie 2009 x64. Mam problem z interpolacją pomiędzy poszczególnymi klatkami animacji. W przypadku ruchu obiektów wszystko gra, interpolacja odpowiada tej zaznaczonej za pomocą ikonki obok Key Filters. Niestety w przypadku ustawiania bipeda jest inaczej, kości przechodzą od klatki do klatki po niezależnej od wybranej interpolacji krzywej (ruch jest widoczny nawet przy ustawieniu interpolacji Linear). W czym leży przyczyna takiej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności