mookie Napisano 26 Luty 2011 Share Napisano 26 Luty 2011 Powoli uczę się animacji m.in. w 3ds Maxie 2009 x64. Mam problem z interpolacją pomiędzy poszczególnymi klatkami animacji. W przypadku ruchu obiektów wszystko gra, interpolacja odpowiada tej zaznaczonej za pomocą ikonki obok Key Filters. Niestety w przypadku ustawiania bipeda jest inaczej, kości przechodzą od klatki do klatki po niezależnej od wybranej interpolacji krzywej (ruch jest widoczny nawet przy ustawieniu interpolacji Linear). W czym leży przyczyna takiej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maru Napisano 28 Sierpień 2011 Share Napisano 28 Sierpień 2011 [lekki wykop ;)] Wydaje mi się, że nie powinno się animować kości, tylko kontrolujące je helpery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się