astercholik Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 (edited) Witam po raz kolejny no i znowu mam problem mianowicie Szkło wykonane z waszego poradnika. Po dodaniu na boxa renderowanie stroi w miejscu dlaczego? Jak je usunę jest ok. Stworze na nowym projekcie jest ok a w moim stroi ;/ Projekt: Bez szkła: Szkło: Szkło nowy projekt: Chyba to jest siatka: Ps. Zostałem upomniany kiedyś aby pokazywać siatkę chodzi np o to co dałem wyżej? Jak nie to prosił bym o napisanie jak . I tak aby nie robić nowych wątków dalej: Czy da się przekopiować materiały z 1 projektu do 2? Jak tak to w jaki sposób? Czy da się przenieść wszystko z mojego projektu na nowy plik? Chodzi o to ze mam plik pokój.max a chce wszystkie obiekty przerzucić np do nowo utworzonego pliku. Opcja Import/Eksport Odpada - nie działa przenosi mi tylko 2 ściany i nic więcej ;/ Może jakiś inny sposób? // EDIT Szkło wykonane na innych parametrach też zatrzymuje rendera ;/ Edited February 26, 2011 by astercholik Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Czy da się przenieść wszystko z mojego projektu na nowy plik? Chodzi o to ze mam plik pokój.max a chce wszystkie obiekty przerzucić np do nowo utworzonego pliku. Opcja Import/Eksport Odpada - nie działa przenosi mi tylko 2 ściany i nic więcej ;/ Może jakiś inny sposób? opcja merge Po dodaniu na boxa renderowanie stroi w miejscu dlaczego? po prostu szkło to dość cięzki materiał dla silnika renderującego. musi wykonać nieporównywalnie więcej operacji per piksel niż w przypadku innych Twoich materiałów. stąd uczucie że render stoi. w rzeczywistości procesor dwoi się i troi, żeby policzyć szkło. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Co znaczy zatrzymuje??? wyłącza się, czy długo liczy??? Otwórz nowy plik i opcją Merge zaimportuj obiekty ze starej sceny... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astercholik Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 (edited) Czyli tak naprawdę on cały czas renderuje tylko ze np 20razy wolniej? i np po 30minutach by się to wy-renderowało? No więc takie kolejne pytanie Windows 7 Ultimated 64Bitowy - 3Dmax też 64 no i nie mogę przeciągać np z pulpitu obrazku na kule musze dawać opcjami MAPS i tam bitmapa itd wie ktoś dlaczego???Kolega Win 7 U tyle ze 32b i 3dmax tez 32 może a ja nie. Dlaczego? Edited February 27, 2011 by astercholik Link to comment Share on other sites More sharing options...
kozioo Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Chyba zabiłeś rendering zbyt gęstą siatką. Na widoku wireframe cała szafa wygląda jak plama, a nie krawędzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astercholik Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 Chyba zabiłeś rendering zbyt gęstą siatką. Na widoku wireframe cała szafa wygląda jak plama, a nie krawędzie. Tak wiem ;( ale box na który daje szkło to klasyczny box który tworzymy - nic w nim nie zmieniam. I render renderuje sobie gdy ma pokazać szkło zwalnia i stoi tak jak by w miejscu ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts