Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam po raz kolejny no i znowu mam problem mianowicie Szkło wykonane z waszego poradnika. Po dodaniu na boxa renderowanie stroi w miejscu dlaczego?

Jak je usunę jest ok. Stworze na nowym projekcie jest ok a w moim stroi ;/

 

Projekt:

praca3.png

 

Bez szkła:

praca1a.png

 

Szkło:

praca2k.png

 

Szkło nowy projekt:

praca4f.png

 

Chyba to jest siatka:

chybasiatka.png

 

Ps. Zostałem upomniany kiedyś aby pokazywać siatkę chodzi np o to co dałem wyżej? Jak nie to prosił bym o napisanie jak .

 

I tak aby nie robić nowych wątków dalej:

 

Czy da się przekopiować materiały z 1 projektu do 2? Jak tak to w jaki sposób?

 

Czy da się przenieść wszystko z mojego projektu na nowy plik? Chodzi o to ze mam plik pokój.max a chce wszystkie obiekty przerzucić np do nowo utworzonego pliku. Opcja Import/Eksport Odpada - nie działa przenosi mi tylko 2 ściany i nic więcej ;/ Może jakiś inny sposób?

 

 

 

// EDIT

Szkło wykonane na innych parametrach też zatrzymuje rendera ;/

Edytowane przez astercholik

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Czy da się przenieść wszystko z mojego projektu na nowy plik? Chodzi o to ze mam plik pokój.max a chce wszystkie obiekty przerzucić np do nowo utworzonego pliku. Opcja Import/Eksport Odpada - nie działa przenosi mi tylko 2 ściany i nic więcej ;/ Może jakiś inny sposób?

 

opcja merge

 

Po dodaniu na boxa renderowanie stroi w miejscu dlaczego?

 

po prostu szkło to dość cięzki materiał dla silnika renderującego. musi wykonać nieporównywalnie więcej operacji per piksel niż w przypadku innych Twoich materiałów. stąd uczucie że render stoi. w rzeczywistości procesor dwoi się i troi, żeby policzyć szkło.

Napisano
  • Autor

Czyli tak naprawdę on cały czas renderuje tylko ze np 20razy wolniej? i np po 30minutach by się to wy-renderowało?

 

No więc takie kolejne pytanie Windows 7 Ultimated 64Bitowy - 3Dmax też 64 no i nie mogę przeciągać np z pulpitu obrazku na kule musze dawać opcjami MAPS i tam bitmapa itd wie ktoś dlaczego???Kolega Win 7 U tyle ze 32b i 3dmax tez 32 może a ja nie. Dlaczego?

Edytowane przez astercholik

Napisano

Chyba zabiłeś rendering zbyt gęstą siatką. Na widoku wireframe cała szafa wygląda jak plama, a nie krawędzie.

Napisano
  • Autor
Chyba zabiłeś rendering zbyt gęstą siatką. Na widoku wireframe cała szafa wygląda jak plama, a nie krawędzie.

 

Tak wiem ;( ale box na który daje szkło to klasyczny box który tworzymy - nic w nim nie zmieniam. I render renderuje sobie gdy ma pokazać szkło zwalnia i stoi tak jak by w miejscu ;(

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.