Jump to content

edycja vray materiału


blachu

Recommended Posts

  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeżeli jest zrobione z textur to da się je usunąć edytując texy w shopie. Jeżeli proceduralnie to jest tam na pewno gdzieś mapka "tile", którą trzeba usunąć.

 

oczywiscie jest mapka Tile i po wylaczeniu jej pozostaje tak jakby dziura miedzy plytkami i nie lacza sie ze soba...

Link to comment
Share on other sites

robie tak jak piszesz...i dalej nic z tego nie wychodzi, przerwy dalej są. tak jakby renderowana przerwa byla najmniejsza i nie dalo sie zrobic tego bez przerw...czy tak moze byc, dolaczam foto..

 

149m.jpg

 

to w tej mapce jest parametr który odpowiada za szerokość tych linii. Zmniejsz do zera i masz. Nie pamiętam jak się ten parametr nazywa:)

EDIT: Vertical i Horizontal gap:)

Link to comment
Share on other sites

Słuchaj jak chcesz to prześlij mi na gg ten shader wieczorem (kolo 22) zobaczę jak jest zbudowany bo teraz ciężko jest mi coś powiedzieć, a na pewno rozwiązanie jest banalne.

 

EDIT: Dobra otworzyłem. Otwórz sobie ten materiał i pozamieniaj te wartości we wszystkich mapach tile. A jest ich tam przynajmniej 5.

Edited by Lucek
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

robie tak jak piszesz...i dalej nic z tego nie wychodzi, przerwy dalej są. tak jakby renderowana przerwa byla najmniejsza i nie dalo sie zrobic tego bez przerw...czy tak moze byc, dolaczam foto..

 

149m.jpg

 

 

bo tam jeszcze w diffusie masz mapy tiles i w nich musisz też ustawić te parametry na 0

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy