blachu Napisano 27 Luty 2011 Share Napisano 27 Luty 2011 witam chcialbym z vray materialu plytek usunac zlote podzialy tak aby kolorowe plytki stykaly sie ze soba bez przerw. link do materialu http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=796 czy jest to mozliwe i jak to zrobic? dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 27 Luty 2011 Share Napisano 27 Luty 2011 Jeżeli jest zrobione z textur to da się je usunąć edytując texy w shopie. Jeżeli proceduralnie to jest tam na pewno gdzieś mapka "tile", którą trzeba usunąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blachu Napisano 27 Luty 2011 Autor Share Napisano 27 Luty 2011 Jeżeli jest zrobione z textur to da się je usunąć edytując texy w shopie. Jeżeli proceduralnie to jest tam na pewno gdzieś mapka "tile", którą trzeba usunąć. oczywiscie jest mapka Tile i po wylaczeniu jej pozostaje tak jakby dziura miedzy plytkami i nie lacza sie ze soba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 27 Luty 2011 Share Napisano 27 Luty 2011 to w tej mapce jest parametr który odpowiada za szerokość tych linii. Zmniejsz do zera i masz. Nie pamiętam jak się ten parametr nazywa:) EDIT: Vertical i Horizontal gap:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blachu Napisano 28 Luty 2011 Autor Share Napisano 28 Luty 2011 robie tak jak piszesz...i dalej nic z tego nie wychodzi, przerwy dalej są. tak jakby renderowana przerwa byla najmniejsza i nie dalo sie zrobic tego bez przerw...czy tak moze byc, dolaczam foto.. to w tej mapce jest parametr który odpowiada za szerokość tych linii. Zmniejsz do zera i masz. Nie pamiętam jak się ten parametr nazywa:) EDIT: Vertical i Horizontal gap:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 28 Luty 2011 Share Napisano 28 Luty 2011 (edytowane) Słuchaj jak chcesz to prześlij mi na gg ten shader wieczorem (kolo 22) zobaczę jak jest zbudowany bo teraz ciężko jest mi coś powiedzieć, a na pewno rozwiązanie jest banalne. EDIT: Dobra otworzyłem. Otwórz sobie ten materiał i pozamieniaj te wartości we wszystkich mapach tile. A jest ich tam przynajmniej 5. Edytowane 28 Luty 2011 przez Lucek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubi Napisano 28 Luty 2011 Share Napisano 28 Luty 2011 robie tak jak piszesz...i dalej nic z tego nie wychodzi, przerwy dalej są. tak jakby renderowana przerwa byla najmniejsza i nie dalo sie zrobic tego bez przerw...czy tak moze byc, dolaczam foto.. bo tam jeszcze w diffusie masz mapy tiles i w nich musisz też ustawić te parametry na 0 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blachu Napisano 28 Luty 2011 Autor Share Napisano 28 Luty 2011 wkoncu działa :) dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się