natas Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 W videotutorialach często ze zbrusha exportują mapkę displacement w postaci tif 32 bit .A u mnie nie da się zaimportować takiej textury ...Co robię źle bądź mam żle ustawione ?
Grave Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 wyeksportuj 16bit i styknie. Jeśli nie ma płynnych przejść to i 8bit przejdzie.
Lucek Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 32 bit jest eksportowane w grayscale. Max importuje tylko RGB. Przekonwertuj w shopie i już.
natas Napisano 2 Marzec 2011 Autor Napisano 2 Marzec 2011 Dzięki jednak zauważyłem ,że nawet mapa 16-sto bitowa spowalnia okropnie rendering ...więc chyba odpuszczę ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się