Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W videotutorialach często ze zbrusha exportują mapkę displacement w postaci tif 32 bit .A u mnie nie da się zaimportować takiej textury ...Co robię źle bądź mam żle ustawione ?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 677
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wyeksportuj 16bit i styknie. Jeśli nie ma płynnych przejść to i 8bit przejdzie.

Napisano

32 bit jest eksportowane w grayscale. Max importuje tylko RGB. Przekonwertuj w shopie i już.

Napisano
  • Autor

Dzięki jednak zauważyłem ,że nawet mapa 16-sto bitowa spowalnia okropnie rendering ...więc chyba odpuszczę ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności