natas Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 W videotutorialach często ze zbrusha exportują mapkę displacement w postaci tif 32 bit .A u mnie nie da się zaimportować takiej textury ...Co robię źle bądź mam żle ustawione ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grave Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 wyeksportuj 16bit i styknie. Jeśli nie ma płynnych przejść to i 8bit przejdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucek Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 32 bit jest eksportowane w grayscale. Max importuje tylko RGB. Przekonwertuj w shopie i już. Link to comment Share on other sites More sharing options...
natas Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 Dzięki jednak zauważyłem ,że nawet mapa 16-sto bitowa spowalnia okropnie rendering ...więc chyba odpuszczę ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now