Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

karta graf renderuje ale nie do pliku tylko na ekran w real time. o ile wlaczysz sprzetowe wspomaganie open gl lub dx.

tylko ze to jest renderowanie w sensie wyswietlenie.

 

ale taka ciekawostka, podobno byly kiedys jakies badania na jakims uniwersytecie w niemczech nad wykozystaniem procesorow kart gforce do wspomagania cpu przy renderingu. a moze tylko ktos mi taki kit wciskal ;)

 

Napisano

ogolnie to tak jak panowie wyzej napisali...

 

 

ale jesli ktos kozysta z mayki od piatki wzwyz to moze niesamowicie przespieszyc renderowanie. pod warunkiem ze ma sie fire gl albo quadro. jak wiadomo maya ma dwa rendery: software i hardware. od v.4.5 ma tez mentala. anyway, renderujac hardwarowym renderem i posiadajac jedna z ww. kart mozna przyspieszyc rendering kilkukrotnie. wg panow z aliasa nawet 20sto krotnie. oczywiscie jakosc bedzie kiepska bo to jest wada hardware rendera no ale do renderow probnych jest to wrecz doskonale.

tak w ramach ciekawostki ;)

 

pzdr

Napisano

Zalezy co masz na mysli mowiac o jakosci generowanej sceny, jesli chodzi o wyswietlanie w viewporcie, to jak najbardziej. W przypadku Maya 6 mozna wlaczyc wykozystanie Pixel & Vertex shadera, zrobilem na szybko cos takiego zeby pokazac jak to sie ma w praktyce. Bump mapping realizowany na poziomie sprzetowym w real time wyglada calkiem niezle. A to widok w viewporcie, dodatkowo mozna pobrac playblasta jak to wyglada w ruchu.

 

http://www.maxdigital.pl/other/playblast.rar

 

 

67680_0.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności