Arianna Napisano 4 Marzec 2011 Napisano 4 Marzec 2011 Mam problem z importem modelu z blendera do sculptrisa. Mianowicie nie każdy obiekt zrobiony w blenderze mogę otworzyć w sculptrisie. Prawdę mówiąc przy większości importowanych obiektów program się po prostu wyłącza i obojętne jest to czy są to modelu z małą ilość pól czy dużą. Jeśli chodzi o import plików ze sculptrisa do blendera zawsze jest w porządku. Z czego to może wynikać i jak można (jeśli można) go rozwiązać?
arturprx2 Napisano 4 Marzec 2011 Napisano 4 Marzec 2011 Nie wiem jak to jest z blenderem ale u mnie czasem z maxem się podobnie dzieje. Radze sobie z tym w ten sposób że w opcjach exportu z maxa ustawiam preset np do zbrusha a nie defaltowo. Przy defaltowych ustawieniach właśnie tak się czasem dzieje, dokładnie tak jak mówisz. Program po prostu gaśnie. Nie wiem czy w blenderze jest coś takiego jak konfiguracja exportowanego pliku.
n-pigeon Napisano 4 Marzec 2011 Napisano 4 Marzec 2011 Podczas eksportu pojawiają się opcje, pokombinuj z nimi powyłączaj wszystkie np. i wtenczas spróbuj. Coś sculptris widocznie nie ogrania w obj-u i się wywala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się