Arianna Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Mam problem z importem modelu z blendera do sculptrisa. Mianowicie nie każdy obiekt zrobiony w blenderze mogę otworzyć w sculptrisie. Prawdę mówiąc przy większości importowanych obiektów program się po prostu wyłącza i obojętne jest to czy są to modelu z małą ilość pól czy dużą. Jeśli chodzi o import plików ze sculptrisa do blendera zawsze jest w porządku. Z czego to może wynikać i jak można (jeśli można) go rozwiązać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturprx2 Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Nie wiem jak to jest z blenderem ale u mnie czasem z maxem się podobnie dzieje. Radze sobie z tym w ten sposób że w opcjach exportu z maxa ustawiam preset np do zbrusha a nie defaltowo. Przy defaltowych ustawieniach właśnie tak się czasem dzieje, dokładnie tak jak mówisz. Program po prostu gaśnie. Nie wiem czy w blenderze jest coś takiego jak konfiguracja exportowanego pliku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n-pigeon Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Podczas eksportu pojawiają się opcje, pokombinuj z nimi powyłączaj wszystkie np. i wtenczas spróbuj. Coś sculptris widocznie nie ogrania w obj-u i się wywala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now