slide Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 (edited) Przedstawiam wam mój modelik telefonu Motorola Rokr E8. Akurat takowy posiadam. Chciałem spróbować swych sił. Miał być do tygodniowego speedmodelingu #26 ale po 1 oddałbym pracę już po czasie, a po 2 nie byłby skończony. Do speedu brak mi wprawy. Siatka miejscami byle jaka ze względu że się śpieszyłem. Postanowiłem więc go sobie dokończyć tak dla praktyki. Spróbuję go jeszcze zmateriałować. Tak wiem, tutaj w rogu przy tych otworach krzywi trochę. Edited March 7, 2011 by slide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoku Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Na pewno można było powycinać otwory szczególnie te na rogach na gęstszej siatce. PS. Ostatnio obrazek się nie otwiera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gientekwl Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 ogólnie spoko, ale dziurki radziłbym "wycinać" na gęstrzej siatce, w ten sposób unikniesz tych krzywizn, zwłaszcza po bokach modelu. EDIT: Smoku mnie uprzedził ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
slide Posted March 7, 2011 Author Share Posted March 7, 2011 Tak, dobrze gadacie, też do takiego wniosku doszedłem, że brak tam kilku linii. Jestem zbyt oszczędny :) Postęp pracy: Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4VV37 Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Skoro prezentujesz już materiały to zmień scenę koniecznie, przynajmniej użyj jakiegoś hdri albo oświetl studio, bo tak nie wiele widać. Żeby były jakieś odbicia. Ogólnie, jak nad nim jeszcze trochę posiedzisz, może wyjść całkiem przyjemnie. Jeszcze tylko mnie zastanawia czy to taka jakość pliku czy tekstury mają niską rozdzielczość, czy może tak ma być... Link to comment Share on other sites More sharing options...
slide Posted March 10, 2011 Author Share Posted March 10, 2011 (edited) Scenę to na sam koniec zostawiłem. Właśnie wszystko zmateriałowałem i zmapowałem lepiej lub gorzej, ale wszystkie detale telefonu są. No więc jeśli chodzi o jakość teksture klawiatury to zaczerpnąłem jej z foty o wym ok. 600x300. Jeśli chodzi o wyświetlacz to jest to screen z mojego fona 320x240 :) Marne trochę ale ujdzie. Z tyły telefn muszę poprawić bo brzydko wygląda. Teraz można zastanowić się nad sceną, studiem i oświetleniem. Porady i wskazówki mile widziane bo nie znam się na tym. Hdri też jeszcze nie używałem. A tutaj próby wsadzenia modelu w studio Edited March 15, 2011 by slide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now