Skocz do zawartości

Problem z symmetry


tetunio

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam pojęcia dlaczego raz mogę wyrównać do widoku mirror modyfikatora symmetry a raz nie. Jak np zrobię boxa symmetry dodaje się poprawnie tzn. mirror jest prosto. Teraz modeluję samochód i np. przy masce dodając symmetry mirror jest przekręcony. Oczywiście, mogę go ustawić ręcznie ale nie będzie to tak dokładne jakbym chciał. Wtedy robię align to view i przy niektórych obiektach wyrównuje mi się ładnie i pięknie a przy niektórych też się wyrównuje ale dalej jest krzywo. Co jest przyczyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Na pierwszym screenie mam vertexy "w miarę w jednej linii, jednak robiłem to przez skalowanie vertexów. A jak robię planar Z wygląda to tak jak na drugim screenie. I wtedy rzeczywiście symmetry wygląda znacznie lepiej, tylko ze względu na to że po planar Z vertexy ustawiły się w łuk, odbita połówka dalej nie jest w idealnym położeniu. Dlaczego funkcja planar też nie działa prawidłowo ?

71841049.jpg

54995065.jpg

 

20490549.jpg

37074736.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem attach do innej części auta gdzie symmetry działa poprawnie.... i mogę pracować dalej ale nie zmienia to faktu że chciałbym ten problem rozwiązać do końca. Po odłączeniu (detach) znowu jest to samo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam tool "reset xform" przed symmetry. Znajduje sie od w tools (ikonka mlotka)

Dzięki, pomogło. Jakbys mógł Kub@ doradzić mi, bo podobny problem mam przy spline. Zrobiłem sobie krzywą (wzięte z kształtu maski i zderzaka) by zrobić ramkę aluminiową wokół grila. Chcąc zrobić outline, vertexy rozjeżdżają mi się na wszystkie strony..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności