guffqa Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 Witam wszystkich! ;) Dopiero zaczynam swoją przygodę z taką grafiką więc jest to dla mnie naprawde wielkie wyzwanie, szczególnie, że nigdy przedtem nie operowałem w tym programie. Moje motto jest takie...żeby nauczyć się pływać trzeba wskoczyć na głeboką wodę! Więc tak właśnie robię ;) nie bawiąc się w modelowanie uchwytu do kubeczka itd. itp. Podkreślam, że w ogoleee nie potrafię renderować! W tym też liczył bym na waszą pomoc. Jak i ogólnie! Wiem, że model ma wieele mini błędów. Wraz z rozwojem swoich umiejętności chciałbym prezentować je na tym modelu...jak mi się nie znudzi oczywiście siedzenie dzień w dzień przy jednym! Ale jestem wytrwały! ;) Oto modele:(pod z episode 1, według własnej koncepcji) Widać niedoróbki ja wiem ja wiem... potrzebuje pomocy z renderowaniem :( Liczę na liczne opinie z waszej strony, pozdrawiam ;)
expoimage Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 witaj, modele są powiedzmy OK, poza kilkoma miejscami gdzie widać kanty (zbyt mały mesh smooth), może dla podniesienia efektu dodałbym więcej wystających kabelków i jakichś wystających elementów. Samego renderu nie da się oceniać z wiadomych względów. Przede wszystkim skup się narazie na dopracowaniu modelu a render i materiały zostaw sobie na koniec. Pozdrawiam.
guffqa Napisano 6 Marzec 2011 Autor Napisano 6 Marzec 2011 Dobrze więc udoskonale model... by wyglądał bardziej realistycznie ;) zobaczymy co z tego wyjdzie, będę na bierząco wysyłał prace ;)
blinq Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 Jak na początek modele są niezłe. Zamieśc siatkę to można będzie coś więcej powiedzieć. I nie zamieszczaj tak dużych obrazków - strasznie ciężko to przeglądać.
guffqa Napisano 7 Marzec 2011 Autor Napisano 7 Marzec 2011 Ok napotykam już pewne problemy i mam nadzieje pomożecie mi je rozwiązać ;) Nie wiem jak idealnie dopasować oto materiał do obudowy, pomożecie ? ;) Wieczorkiem wrzucę obiecane zdjęcia siatek modelu tak jak prosiliście.
blinq Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Możesz zrobić detach as clone poligonów na których ma być ten kształt i cutem go wytnij. pozdro 1
guffqa Napisano 8 Marzec 2011 Autor Napisano 8 Marzec 2011 Kilka ujęć siatki. w detale pobawie sie jak znajde chwilke czasu ;) PS. Dalej nie potrafię renderować :(
guffqa Napisano 24 Marzec 2011 Autor Napisano 24 Marzec 2011 Update ;) chcecie zrzut siatki ? Oczywiscie licze tez na liczne opinie i wypowiedzi dla dalszej motywacji;)
guffqa Napisano 25 Marzec 2011 Autor Napisano 25 Marzec 2011 Jeszcze taki maly detal...odrazu widac co jest do poprawy i ze mam mam nad czym pracowac:p
pirx Napisano 25 Marzec 2011 Napisano 25 Marzec 2011 Silniki zaczynają wyglądać :) chociaż ich "tył" jest jakiś chudziutki i zbyt stożkowaty. Kokpit jak dla mnie jest designerską pomyłką. Mi się nie podoba. Kompletnie nie pasuje tu ten pajęczak. Poza tym jest za mały i zbyt blisko silników. //Pamiętaj że lubię klasykę, a w SW takich nie było więc to moja subiektywna opinia ;)
guffqa Napisano 25 Marzec 2011 Autor Napisano 25 Marzec 2011 tak wiem...tez planuje zmienic calkowicie kokpit ;) i to chyba na jakis przypominajacy oryginal. A jakies pomysly na stozkowaty tyl ? :D
guffqa Napisano 4 Kwiecień 2011 Autor Napisano 4 Kwiecień 2011 W pierwszej kolejności poprawiłem trochę tył silnika ;) pozdrawiam, Kamil
guffqa Napisano 6 Kwiecień 2011 Autor Napisano 6 Kwiecień 2011 Trochę zabawy z mental ray. W końcu uzyskałem jako tako porządany efekt... tylko chciałbym jeszcze zredukować czas renderowania, pomoże ktoś ustawić parametry jak wyślę screeny? ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się