Napisano 6 Marzec 201114 l Witam, mam problem z wyświetlaniem w czasie rzeczywistym. Pracuję na maxie 9. Zrobiłem bardzo szczegółowy model w zbrushu. Ładuję mapę normal w maxie i przy renderowaniu wszystko jest w porządku. Ale chodzi mi o to żeby wyświetlić model w czasie rzeczywistym ze wszystkimi szczegółami co zrobiłem w zbushu. I mam problem bo w oknie material editor nie ma opcji "hardware display with maps", Jest tylko "Show map in Viewport". A widziałem na różnych tutorialach że przy tym przycisku "Show map in Viewport" jest taka mała strzałeczka i jak się kliknie na to to można wybrać "Show map in Viewport" i "hardware display with maps" czy coś takiego. I w ogóle nigdzie nie mogę znaleźć tej opcji . Czy ktoś wie gdzie to znajdę?
Napisano 7 Marzec 201114 l Bo to się nie klika w małą strzałeczkę, tylko się przytrzymuje "show map in viewport".
Napisano 8 Marzec 201114 l Autor nie ma w ogóle tej strzałeczki, o to mi chodzi. Poza tym jak przytrzymuję to nic się nie dzieje.
Napisano 8 Marzec 201114 l To może masz wyłączone wyświetlanie hardwarowe? Customize->preferences->Viewports->Choose driver->Revert from->Direct3d
Napisano 8 Marzec 201114 l Autor właśnie że mam włączone direct3d, mam karte graf. geforce 7900 GS. O co tu chodzi? Wie ktoś?
Napisano 8 Marzec 201114 l Używasz materiału standard? Z wpiętym normalem jako normal bump w slocie bump? Czy używasz jakiegoś nietypowego shadera?
Napisano 8 Marzec 201114 l Autor coś udało mi się zrobić. kliknąłem w oknie material editor na DX Display of Standard Material w zakładce DirextX Manager i pojawiła mi się różowo biała kostka zamiast niebiesko białej, kliknąłem na nią i model stał się zupełnie czarny. Dlaczego jest czarny jak to zmienić? Robię dokładnie jak napisałeś, mam standard materiał z wpiętym normalem jako... . 3ds maxa mam świeżo zainstalowanego, bez żadnych dodatków. Czy ktoś wie co zrobić żeby wyświetlać tą mapę normal w czasie rzeczywistym? Edytowane 8 Marzec 201114 l przez kentauro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto