Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam problem z wyświetlaniem w czasie rzeczywistym. Pracuję na maxie 9. Zrobiłem bardzo szczegółowy model w zbrushu. Ładuję mapę normal w maxie i przy renderowaniu wszystko jest w porządku. Ale chodzi mi o to żeby wyświetlić model w czasie rzeczywistym ze wszystkimi szczegółami co zrobiłem w zbushu. I mam problem bo w oknie material editor nie ma opcji "hardware display with maps", Jest tylko "Show map in Viewport". A widziałem na różnych tutorialach że przy tym przycisku "Show map in Viewport" jest taka mała strzałeczka i jak się kliknie na to to można wybrać "Show map in Viewport" i "hardware display with maps" czy coś takiego. I w ogóle nigdzie nie mogę znaleźć tej opcji . Czy ktoś wie gdzie to znajdę?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

coś udało mi się zrobić. kliknąłem w oknie material editor na DX Display of Standard Material w zakładce DirextX Manager i pojawiła mi się różowo biała kostka zamiast niebiesko białej, kliknąłem na nią i model stał się zupełnie czarny. Dlaczego jest czarny jak to zmienić?

Robię dokładnie jak napisałeś, mam standard materiał z wpiętym normalem jako... . 3ds maxa mam świeżo zainstalowanego, bez żadnych dodatków.

Czy ktoś wie co zrobić żeby wyświetlać tą mapę normal w czasie rzeczywistym?

Edytowane przez kentauro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności