PiSz Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Witam Żeby nie zapomnieć co to trójkąt i tekstura tym razem zabieram się za kamienicę. Chciałbym całość zrobić modułowo i na koniec wrzucić do UDK. Jako, że zarówno budowanie modułowe jak i UDK jest mi obce na pewno będę potrzebował Waszej pomocy :) Wymogów co do tri czy wielkości/ilości tekstur nie mam, generalnie nie chciałbym pomijać zbyt wielu szczegółów. Planuję zrobić dwie ściany. Pierwsze rzecz która chodzi mi po głowie to czy pojedyncze moduły (ściany, okna) lepiej robić płaskie (plane) czy jako boxy? Różnie widziałem po forach/tutorialach, boxy to na pewno dodatkowe tri których nie widać, tyle że czasem można je wysunąć ale jeśli z góry wiadomo, że nie będzie takiej potrzeby... warto? Czy robienie wszystkiego jako bryła daje jakieś inne korzyści? Na początek zdjęcie z podziałami na moduły... tak mniej więcej to widzę, wszystkie uwagi mile widziane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Spoko plan:) beduzesz sie bawil proceduralnym skladaniem budynkow w udk? http://udn.epicgames.com/Three/ProceduralBuildings.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerebrate Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 nie miałem do czynienia z udk ale przyszła mi myśl że z tej fotografii staraj się wycinać fragmenty które są na wprost "kamery" nie będziesz miał na wszystkich oknach perspektywy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now