PiSz Napisano 7 Marzec 2011 Share Napisano 7 Marzec 2011 Witam Żeby nie zapomnieć co to trójkąt i tekstura tym razem zabieram się za kamienicę. Chciałbym całość zrobić modułowo i na koniec wrzucić do UDK. Jako, że zarówno budowanie modułowe jak i UDK jest mi obce na pewno będę potrzebował Waszej pomocy :) Wymogów co do tri czy wielkości/ilości tekstur nie mam, generalnie nie chciałbym pomijać zbyt wielu szczegółów. Planuję zrobić dwie ściany. Pierwsze rzecz która chodzi mi po głowie to czy pojedyncze moduły (ściany, okna) lepiej robić płaskie (plane) czy jako boxy? Różnie widziałem po forach/tutorialach, boxy to na pewno dodatkowe tri których nie widać, tyle że czasem można je wysunąć ale jeśli z góry wiadomo, że nie będzie takiej potrzeby... warto? Czy robienie wszystkiego jako bryła daje jakieś inne korzyści? Na początek zdjęcie z podziałami na moduły... tak mniej więcej to widzę, wszystkie uwagi mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 7 Marzec 2011 Share Napisano 7 Marzec 2011 Spoko plan:) beduzesz sie bawil proceduralnym skladaniem budynkow w udk? http://udn.epicgames.com/Three/ProceduralBuildings.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cerebrate Napisano 9 Marzec 2011 Share Napisano 9 Marzec 2011 nie miałem do czynienia z udk ale przyszła mi myśl że z tej fotografii staraj się wycinać fragmenty które są na wprost "kamery" nie będziesz miał na wszystkich oknach perspektywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się