Gaw Napisano 8 Marzec 2011 Share Napisano 8 Marzec 2011 witam wszystkich, mam pytanie odnośnie ustawienia i rodzaju lamp. mamy taki render: na Wasze oko jakie lampy z jakimi parametrami sa tutaj ustawione. proboje uzyskac coś takiego ale nie jestem zadowolony. raz, że nie mogę usykać takiego "sztywnego" odbicia tzn nie rozmazane, a dwa że gdy ustawiam target direct z lewej i prawej to nie jest tak oswietlone jak tutaj. prosiłbym o jakieś wskazówki. p.s. mam do dyspocyji v-ray'a pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 8 Marzec 2011 Share Napisano 8 Marzec 2011 cześć, użyj pionowo ustawionych świateł typu VrayLight - plane. zachowaj wartość Reflection Glossiness w materiale nałożonym na obiekt na poziomie 1,0. rozjaśnienie na bocznych krawędziach obiektu sugerują jednak obróbkę w postprodukcji. ogólnie dałoby się uzyskać to samo, bez większej gimnastyki w sofcie do 2D - np. Adobe Illustrator czy Corel Draw. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gaw Napisano 11 Marzec 2011 Autor Share Napisano 11 Marzec 2011 Dzięki za odpowiedź, zobacz proszę jak ustawiłem lampy. dlaczego nie ma odbicia tam gdzie pucha zwęża się do góry? Z góry dzięki za wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 11 Marzec 2011 Share Napisano 11 Marzec 2011 dlaczego nie ma odbicia tam gdzie pucha zwęża się do góry? bo lampy za krotkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gaw Napisano 11 Marzec 2011 Autor Share Napisano 11 Marzec 2011 a który to parametr? za krótki czyli powinny być dalej od puszki czy szersze od puszki czy wyższe od puszki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasEK4 Napisano 11 Marzec 2011 Share Napisano 11 Marzec 2011 mają być wyższe od puszki, żeby mogły się w niej odbić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 11 Marzec 2011 Share Napisano 11 Marzec 2011 dlaczego nie ma odbicia tam gdzie pucha zwęża się do góry? bo nie ma co się tam odbijać. Twoje lampy są zbyt niskie by spełnić warunek odbicia dla tej zakrzywionej powierzchni. powiększ je wzdłuż pionowej osi i to sporo. światło kierunkowe które rzuciłeś na obiekt znad kamery spłaszcza bryłę. jeśli potrzebujesz ją doświetlić, zrób to z prawej lub lewej strony (choć czasem efekt który uzyskałeś jest pożądany) pozdrawiam edit: spóźniłem się. nie te lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gaw Napisano 11 Marzec 2011 Autor Share Napisano 11 Marzec 2011 Dzięki za rady Panowie, tak sobie działam metodą prób i błędów. Powiedzcie mi co myślicie: pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gaw Napisano 15 Marzec 2011 Autor Share Napisano 15 Marzec 2011 podłączam pod ten temat: Panowie - korzystam z UVW Mapping. jak zrobić żeby etykietę okręciło mi wokół puszki ale nie wchodziło na górę nakrętki: z góry dziękuję za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 15 Marzec 2011 Share Napisano 15 Marzec 2011 Możesz przypisać UVW Map dla grup polygonów, w trybie edycji edit poly. Mało tego - możesz nadać zakrętce całkiem inny materiał. A czemu robisz to jednym obiektem? Oddziel zakrętke od butli, bnędzie łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gaw Napisano 15 Marzec 2011 Autor Share Napisano 15 Marzec 2011 obiekt z nakrętką razem, bo maszyna owija/okleja folią całą puche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się