Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam wszystkich,

 

mam pytanie odnośnie ustawienia i rodzaju lamp.

mamy taki render:

 

th_620957740_AlertPlusbottleCMYK_122_463lo.jpg

 

na Wasze oko jakie lampy z jakimi parametrami sa tutaj ustawione.

proboje uzyskac coś takiego ale nie jestem zadowolony.

raz, że nie mogę usykać takiego "sztywnego" odbicia tzn nie rozmazane, a dwa że gdy ustawiam target direct z lewej i prawej to nie jest tak oswietlone jak tutaj.

prosiłbym o jakieś wskazówki.

 

p.s. mam do dyspocyji v-ray'a

 

pozdr.

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cześć,

 

użyj pionowo ustawionych świateł typu VrayLight - plane. zachowaj wartość Reflection Glossiness w materiale nałożonym na obiekt na poziomie 1,0.

 

rozjaśnienie na bocznych krawędziach obiektu sugerują jednak obróbkę w postprodukcji. ogólnie dałoby się uzyskać to samo, bez większej gimnastyki w sofcie do 2D - np. Adobe Illustrator czy Corel Draw.

 

pozdrawiam

Napisano

Dzięki za odpowiedź,

zobacz proszę jak ustawiłem lampy.

dlaczego nie ma odbicia tam gdzie pucha zwęża się do góry?

 

th_848556473_2011_03_11_140027_122_160lo.jpg th_848557655_pucha_122_30lo.jpg

 

Z góry dzięki za wskazówki

Napisano

a który to parametr? za krótki czyli powinny być dalej od puszki czy szersze od puszki czy wyższe od puszki?

Napisano
dlaczego nie ma odbicia tam gdzie pucha zwęża się do góry?

 

bo nie ma co się tam odbijać. Twoje lampy są zbyt niskie by spełnić warunek odbicia dla tej zakrzywionej powierzchni. powiększ je wzdłuż pionowej osi i to sporo.

 

światło kierunkowe które rzuciłeś na obiekt znad kamery spłaszcza bryłę. jeśli potrzebujesz ją doświetlić, zrób to z prawej lub lewej strony (choć czasem efekt który uzyskałeś jest pożądany)

 

pozdrawiam

 

edit:

spóźniłem się. nie te lata

Napisano

Dzięki za rady Panowie,

tak sobie działam metodą prób i błędów.

Powiedzcie mi co myślicie:

 

 

th_867885467_pucha_122_23lo.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

podłączam pod ten temat:

 

Panowie - korzystam z UVW Mapping.

jak zrobić żeby etykietę okręciło mi wokół puszki ale nie wchodziło na górę nakrętki:

 

 

th_192583739_Bez_nazwy_2_122_416lo.jpg

 

z góry dziękuję za rady

Napisano

Możesz przypisać UVW Map dla grup polygonów, w trybie edycji edit poly.

Mało tego - możesz nadać zakrętce całkiem inny materiał.

 

A czemu robisz to jednym obiektem?

Oddziel zakrętke od butli, bnędzie łatwiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności