ciastuch Napisano 10 Marzec 2011 Share Napisano 10 Marzec 2011 (edytowane) Witam. W sumienie wiedziałem gdzie ten temat wsadziś, umieściłem go tu, jesli to złe miejsce to prosze o przeniesienie. Chodzi mi o to, że mam zlecenie od gościa, który zrobił model bazowy do wizek w sketchupie i ja chcę chcę mu zrobic wizki w 3ds max. Tyle, ze wychodzi POTĘŻNA ilość błędów, których nie moge ogarnąć troche bo model jest duży ( spora część miasta ). Znacie jakiś dobry w miarę sposób na importowanie tego wszystkiego do 3ds? Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam, Ciastuch. Edytowane 10 Marzec 2011 przez ciastuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciastuch Napisano 29 Maj 2011 Autor Share Napisano 29 Maj 2011 Hm, ktoś pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 29 Maj 2011 Share Napisano 29 Maj 2011 Jeżeli ktoś kiepsko model zbudował to nic nie poradzisz raczej. Nie napisałeś jakie błędy to są i do którego maxa importujesz. Czy model jest blisko osi czy gdzieś bardzo daleko? 3dsmax od wersji 2011 ma możliwość importowania modeli w .skp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się