Napisano 10 Marzec 201114 l Witam. W sumienie wiedziałem gdzie ten temat wsadziś, umieściłem go tu, jesli to złe miejsce to prosze o przeniesienie. Chodzi mi o to, że mam zlecenie od gościa, który zrobił model bazowy do wizek w sketchupie i ja chcę chcę mu zrobic wizki w 3ds max. Tyle, ze wychodzi POTĘŻNA ilość błędów, których nie moge ogarnąć troche bo model jest duży ( spora część miasta ). Znacie jakiś dobry w miarę sposób na importowanie tego wszystkiego do 3ds? Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam, Ciastuch. Edytowane 10 Marzec 201114 l przez ciastuch
Napisano 29 Maj 201113 l Jeżeli ktoś kiepsko model zbudował to nic nie poradzisz raczej. Nie napisałeś jakie błędy to są i do którego maxa importujesz. Czy model jest blisko osi czy gdzieś bardzo daleko? 3dsmax od wersji 2011 ma możliwość importowania modeli w .skp
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto