HumanArk Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Głównym zadaniem modelera jest tworzenie złożonych modeli 3D organicznych i nieorganicznych na potrzeby komputerowych efektów specjalnych dla filmu i reklamy. Modeler ma ściśle współpracować z rigerem, grafikiem tworzącym tekstury i shadery. Prace nad modelami obejmować będą tworzenie postaci i stworzeń organicznych oraz ciał sztywnych takich jak budynki, rekwizyty, elementy scenografii. Przy pracy ma wykorzystywać szereg różnych materiałów referencyjnych. Modele mogą być tworzone od podstaw, przetwarzane z modeli gotowych, skanowanych lub też tworzone na podstawie fotografii z planu filmowego. Obowiązkiem modelera jest również stworzenie współrzędnych mapowania UV w porozumieniu z grafikiem tworzącym tekstury oraz dostarczenie modelu z topologią siatki, skonsultowaną z grafikiem, odpowiedzialnym za rigowanie modelu. Wymagania: Wyczucie proporcji, skali i przestrzeni Umiejętność obserwacji i odtworzenia detali Pełna umiejętność modelowania w jednym z wymienionych pakietów: 3ds Max, Softimage Umiejętność pracy w programie Z-brush Umiejętność tworzenia modelu z czystą topologią siatki i dobrym podziałem UV Wiedza pozwalająca podjąć decyzję jaką ilość detalu modelować w bryle a jaką ilość utworzyć na poziomie tekstur i shaderów Mile widziane doświadczenie w produkcji reklamowej lub filmowej Umiejętność pracy zespołowej Otwartość na naukę i podporządkowanie się metodologii pracy studia Zdolność dostosowywania się do zmieniających się wymagań produkcyjnych Umiejętność szacowania czasu swojej pracy i dotrzymywania terminów Zgłoszenia zawierające CV i portfolio prosimy nadsyłać na adres [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts