ozogonkiem Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 (edytowane) Witam! Na początku chciałbym się przywitać, jako że jest to mój pierwszy post na tym forum ;) Kiedy mamy to już za sobą, przejdę do mojego problemu. Pierwszy raz używam Morpher'a do lip-sync (ogólnie rzecz biorąc, będzie to moja pierwsza animacja...) i możliwe że coś zrobiłem źle. Przygotowałem w 3ds max'ie scenę z obiektem i jego kopiami, które następnie zmodyfikowałem i użyłem jako Targetów. Kiedy w oryginalnym obiekcie chcę zastosować jedną z "póz" nie widać jeszcze problemu- przynajmniej nie tak mocno. Prawdopodobnie nie będę wiedział jak to wytłumaczyć więc posłużę się zdjęciem:(gdyby się nie wyświetlało tutaj link: http://zapodaj.net/images/501f580f00b2.bmp) Jak widać, po zastosowaniu większej ilości "pozycji" część głowy po prostu się... nadyma... Co najdziwniejsze, głównie jest to ta nieużywana część która nie została zmieniona w żadnym "Targecie". Edytowane 16 Marzec 2011 przez ozogonkiem
SUPER_OkO Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Fotka nie działa więc będę strzelał. Prawdopodobnie jednak coś tam ruszyłeś, w tych morph targetach. Jak używasz paru naraz to się wartości multiplikują więc głowa puchnie. Tak na szybko możesz doraźnie temu zpobiec.. w ten sposób ... zejdź niżej do editable poly i zaznacz te vertexy które chcesz żeby się poruszały w twarzy. Dodaj jakiego soft selecta żeby ladnie się też blendowały. Nie wychodząc z subLevela przejź poprostu wyżej na stacku do morpha i będą ci się morphować tylko zaznaczone vertexy. Pzdr. 1
ozogonkiem Napisano 16 Marzec 2011 Autor Napisano 16 Marzec 2011 Dzięki! To powinno rozwiązać problem ;) Trochę może pobawię się jeszcze morph targetami żeby maksymalnie to poprawić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się