ozogonkiem Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 (edited) Witam! Na początku chciałbym się przywitać, jako że jest to mój pierwszy post na tym forum ;) Kiedy mamy to już za sobą, przejdę do mojego problemu. Pierwszy raz używam Morpher'a do lip-sync (ogólnie rzecz biorąc, będzie to moja pierwsza animacja...) i możliwe że coś zrobiłem źle. Przygotowałem w 3ds max'ie scenę z obiektem i jego kopiami, które następnie zmodyfikowałem i użyłem jako Targetów. Kiedy w oryginalnym obiekcie chcę zastosować jedną z "póz" nie widać jeszcze problemu- przynajmniej nie tak mocno. Prawdopodobnie nie będę wiedział jak to wytłumaczyć więc posłużę się zdjęciem:(gdyby się nie wyświetlało tutaj link: http://zapodaj.net/images/501f580f00b2.bmp) Jak widać, po zastosowaniu większej ilości "pozycji" część głowy po prostu się... nadyma... Co najdziwniejsze, głównie jest to ta nieużywana część która nie została zmieniona w żadnym "Targecie". Edited March 16, 2011 by ozogonkiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPER_OkO Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Fotka nie działa więc będę strzelał. Prawdopodobnie jednak coś tam ruszyłeś, w tych morph targetach. Jak używasz paru naraz to się wartości multiplikują więc głowa puchnie. Tak na szybko możesz doraźnie temu zpobiec.. w ten sposób ... zejdź niżej do editable poly i zaznacz te vertexy które chcesz żeby się poruszały w twarzy. Dodaj jakiego soft selecta żeby ladnie się też blendowały. Nie wychodząc z subLevela przejź poprostu wyżej na stacku do morpha i będą ci się morphować tylko zaznaczone vertexy. Pzdr. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozogonkiem Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 Dzięki! To powinno rozwiązać problem ;) Trochę może pobawię się jeszcze morph targetami żeby maksymalnie to poprawić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now