Napisano 16 Marzec 201114 l Witam wszystkich, próbuję coś tam renderować, ale pojawia mi się noise w miejscach słabiej oświetlonych. To przykład: Korzystam z kilku Vrat Light Plane. Co zmienić, żeby nie było tego efektu noise? Pozdrawiam Paweł
Napisano 20 Marzec 201114 l Średnio wiadomo na jakich ustawieniach pracujesz, więc wiele doradzić nie można... ale spróbujmy. Sprawdź ustawienia materiału, podbij subdivy reflection / refraction jeśli posiadasz. Podbij subdivy cieni rzucanych przez owe światła. Pobaw się image samplerem, zmień na Adaptive DMC, zwiększaj maksymalną ilość jego subdivów / wyłącz "use DMC sampler thresh." i ustaw wartość na 0,005, następnie jeśli dalej będą szumy zmniejszaj (0,005, 0,004 itd). Daj Boże, może pomoże. ;)
Napisano 31 Marzec 201114 l Autor dzięki - w międzyczasie testowałem różne ustawienia. przy max subdivs 100 i wartości od tresh 0,001 render w sporej rozdzielczości zajął 16 godzin! Natomiast przy kartonie z buteleczkami (12 buteleczek wiec i sporo do liczenia odbić) planowany rendering miał trwać 26 godzin! Jeśli zostawiam Use DMC sampler tresh to mam renderingi po 1h-2,5h Rendery gdzieś na 1500x2200px Mam Core 2 Duo 2x2,4GHz i 4GB ramu. Czy jest jakiś "złoty środek" czy po prostu muszę metodą prób i błędów dojść do dobrych ustawień? pozdrawiam
Napisano 5 Maj 201113 l HM... No, 16 godzin na taki słoiczek to trochę za dużo, nawet w tej rozdzielczości. Jakie w takim razie masz ustawienia GI? Czego używasz?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto