Skocz do zawartości

Noise w ciemnych miejscach


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

 

próbuję coś tam renderować, ale pojawia mi się noise w miejscach słabiej oświetlonych.

To przykład:

 

 

th_306916639_pucha_122_165lo.jpg

 

Korzystam z kilku Vrat Light Plane.

Co zmienić, żeby nie było tego efektu noise?

 

Pozdrawiam

Paweł

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Średnio wiadomo na jakich ustawieniach pracujesz, więc wiele doradzić nie można... ale spróbujmy.

 

Sprawdź ustawienia materiału, podbij subdivy reflection / refraction jeśli posiadasz. Podbij subdivy cieni rzucanych przez owe światła. Pobaw się image samplerem, zmień na Adaptive DMC, zwiększaj maksymalną ilość jego subdivów / wyłącz "use DMC sampler thresh." i ustaw wartość na 0,005, następnie jeśli dalej będą szumy zmniejszaj (0,005, 0,004 itd). Daj Boże, może pomoże. ;)

Napisano

dzięki - w międzyczasie testowałem różne ustawienia.

przy max subdivs 100 i wartości od tresh 0,001 render w sporej rozdzielczości zajął 16 godzin! Natomiast przy kartonie z buteleczkami (12 buteleczek wiec i sporo do liczenia odbić) planowany rendering miał trwać 26 godzin!

Jeśli zostawiam Use DMC sampler tresh to mam renderingi po 1h-2,5h

Rendery gdzieś na 1500x2200px

 

Mam Core 2 Duo 2x2,4GHz i 4GB ramu.

Czy jest jakiś "złoty środek" czy po prostu muszę metodą prób i błędów dojść do dobrych ustawień?

 

pozdrawiam

Napisano

HM... No, 16 godzin na taki słoiczek to trochę za dużo, nawet w tej rozdzielczości. Jakie w takim razie masz ustawienia GI? Czego używasz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności