Napisano 17 Marzec 201114 l Witam Mam takie dwa pytania odnośnie Maya :) 1 - czy jest możliwość utworzenia modelu proxy low poly, czy jakiegokolwiek obiektu, który reprezentował by na scenie obiekt High poly, który byłby zapisany w innym pliku? tak tak to mozna zrobić przykładowo w 3ds maxie (mr proxy) 2 - w 3ds maxie jest taka fajna możliwość zapisywania ID Material dla wybranych polygonów, a następnie można wykorzystać to w Multi Sub Object.. czyli materiał, który składa się z kilku materiałów i kazdy ten materiał ma przypisany ID do danej grupy poligonow... Edytowane 17 Marzec 201114 l przez xrs
Napisano 17 Marzec 201114 l 1. Oczywiście że się da, najprościej będzie zajrzeć do helpa http://download.autodesk.com/us/maya/2010help/index.html?url=WS1a9193826455f5ff6026605b11840df46315041.htm,topicNumber=d0e588348 2. W mai nie potrzebujesz ustalania ID, po prostu zaznacz ścianki i przypisz im materiał, później kolejne z następnym materiałem. Sety selekcji maya tworzy automatycznie i przetrzymuje je w grupie szadera. Odpada więc potrzeba kombinowania z abstrakcjami typu multimateriały. Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto