xrs Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 (edytowane) Witam Mam takie dwa pytania odnośnie Maya :) 1 - czy jest możliwość utworzenia modelu proxy low poly, czy jakiegokolwiek obiektu, który reprezentował by na scenie obiekt High poly, który byłby zapisany w innym pliku? tak tak to mozna zrobić przykładowo w 3ds maxie (mr proxy) 2 - w 3ds maxie jest taka fajna możliwość zapisywania ID Material dla wybranych polygonów, a następnie można wykorzystać to w Multi Sub Object.. czyli materiał, który składa się z kilku materiałów i kazdy ten materiał ma przypisany ID do danej grupy poligonow... Edytowane 17 Marzec 2011 przez xrs
ca mel Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 1. Oczywiście że się da, najprościej będzie zajrzeć do helpa http://download.autodesk.com/us/maya/2010help/index.html?url=WS1a9193826455f5ff6026605b11840df46315041.htm,topicNumber=d0e588348 2. W mai nie potrzebujesz ustalania ID, po prostu zaznacz ścianki i przypisz im materiał, później kolejne z następnym materiałem. Sety selekcji maya tworzy automatycznie i przetrzymuje je w grupie szadera. Odpada więc potrzeba kombinowania z abstrakcjami typu multimateriały. Pozdr.
xrs Napisano 17 Marzec 2011 Autor Napisano 17 Marzec 2011 no tak help pod ręką, a nie zaglądnąłem.. wielkie dzięki :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się