Skocz do zawartości

Proxy object i ID Polygonow w Maya


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Mam takie dwa pytania odnośnie Maya :)

 

1 - czy jest możliwość utworzenia modelu proxy low poly, czy jakiegokolwiek obiektu, który reprezentował by na scenie obiekt High poly, który byłby zapisany w innym pliku? tak tak to mozna zrobić przykładowo w 3ds maxie (mr proxy)

 

2 - w 3ds maxie jest taka fajna możliwość zapisywania ID Material dla wybranych polygonów, a następnie można wykorzystać to w Multi Sub Object.. czyli materiał, który składa się z kilku materiałów i kazdy ten materiał ma przypisany ID do danej grupy poligonow...

Edytowane przez xrs
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Oczywiście że się da, najprościej będzie zajrzeć do helpa http://download.autodesk.com/us/maya/2010help/index.html?url=WS1a9193826455f5ff6026605b11840df46315041.htm,topicNumber=d0e588348

 

2. W mai nie potrzebujesz ustalania ID, po prostu zaznacz ścianki i przypisz im materiał, później kolejne z następnym materiałem. Sety selekcji maya tworzy automatycznie i przetrzymuje je w grupie szadera. Odpada więc potrzeba kombinowania z abstrakcjami typu multimateriały.

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności