Jump to content

Proxy object i ID Polygonow w Maya


xrs

Recommended Posts

Witam

Mam takie dwa pytania odnośnie Maya :)

 

1 - czy jest możliwość utworzenia modelu proxy low poly, czy jakiegokolwiek obiektu, który reprezentował by na scenie obiekt High poly, który byłby zapisany w innym pliku? tak tak to mozna zrobić przykładowo w 3ds maxie (mr proxy)

 

2 - w 3ds maxie jest taka fajna możliwość zapisywania ID Material dla wybranych polygonów, a następnie można wykorzystać to w Multi Sub Object.. czyli materiał, który składa się z kilku materiałów i kazdy ten materiał ma przypisany ID do danej grupy poligonow...

Edited by xrs
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

1. Oczywiście że się da, najprościej będzie zajrzeć do helpa http://download.autodesk.com/us/maya/2010help/index.html?url=WS1a9193826455f5ff6026605b11840df46315041.htm,topicNumber=d0e588348

 

2. W mai nie potrzebujesz ustalania ID, po prostu zaznacz ścianki i przypisz im materiał, później kolejne z następnym materiałem. Sety selekcji maya tworzy automatycznie i przetrzymuje je w grupie szadera. Odpada więc potrzeba kombinowania z abstrakcjami typu multimateriały.

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy